[ad_1]

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: تا وقتی درباره همه چیز توافق صورت نگیرد و راستی آزمایی نشوند، درباره هیچ چیز توافق نشده است.

به گزارش ایسنا، اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی در مطلبی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:«آمریکا و طرف های غربی بدانند جمهوری اسلامی ایران بر یک توافق خوب و فوری تاکید دارد و مذاکره کنندگان ما در دولت سیزدهم با هوشیاری، تجربه تلخ از اعتمادهای گذشته به آمریکا و طرف های غربی، ایستادگی بر رعایت خطوط قرمز، خوش بینی به آینده مذاکرات و جدیت عینی و مشهود برای رسیدن به توافق خوب تلاش می کنند.

اما، تا وقتی درباره همه چیز توافق صورت نگیرد و راستی آزمایی نشوند، درباره هیچ چیز توافق نشده است.»

در حال حاضر دور هشتم مذاکرات تیم دیپلماسی کشورمان با طرف های غربی و اروپایی در رابطه با رفع تحریم ها علیه کشورمان در وین پایتخت اتریش ادامه دارد.

روز گذشته (یکشنبه ۱ اسفند) حسین امیرعبداللهیان رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ با وزیر امور خارجه اسپانیا دیدار کرد و در خصوص مذاکرات رفع تحریم های ایران در وین گفت: گفتگوها در وین به نقطه ای رسیده است که نیازمند اتخاذ تصمیمات سیاسی طرف غربی برای رسیدن به توافق هستیم و در این راستا سه کشور اروپایی به ویژه باید به نقش خود به عنوان اعضای برجام توجه نمایند و تلاش کنند حقوق و منافع مشروع ایران رعایت شود.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان