[ad_1]

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: یک توافق خوب از نظر ما توافقی است که بتواند منافع ملی و بهره مندی ما از انرژی صلح آمیز هسته ای را تامین کند.

کیومرث سرمدی واله در گفت و گو با ایسنا، در رابطه با اینکه یک توافق خوب چه نوع توافقی است، بیان کرد: برداشتم از توافق خوب با نگاهی گذرا به سخنان اخیر مقام معظم رهبری است که فرمودند «ما این دیدگاه ها و نقطه نظرات را بیان کردیم» و به تعبیر من چون به خط قرمزهایی که رهبری تعیین کرده بودند توجه نشد، به نتیجه هم نرسید.

وی در ادامه تصریح کرد: تعبیر من از یک توافق خوب این است که در بحث پرداختن به انرژی هسته ای و بهره مندی از مواهب این انرژی در جهت رسیدن به منافع ملی و اهدافمان بتوانیم استفاده کنیم. در سخنان اخیر حضرت آقا هم در کنار توجه به برنامه ریزی برای آینده به بحث توجه به انرژی هسته ای و بهره مندی از این انرژی در جهت اهداف انسان دوستانه اشاره شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: یک توافق خوب از نظر ما توافقی است که بتواند منافع ملی ما را تامین کرده و بهره مندی ما از انرژی صلح آمیز هسته ای را تامین کند. همچنین تمام تحریم هایی که به صورت ظالمانه و یکجانبه چه در قالب تحریم های مرتبط با برجام یا تحریم هایی که خود کاخ سفید و دولت آمریکا علیه کشور ما در زمینه های مختلف اعمال کردند، به طور کامل لغو کند تا ما بتوانیم به راحتی نفتمان را بفروشیم و پول آن به کشور برگردد.

سرمدی در پایان تاکید کرد: همچنین یک توافق خوب توافقی است که تحریم های مختلف در مورد بانک ها، شرکت های کشتیرانی، بیمه ای و... علیه ما که به صورت ظالمانه اعمال شده است را برطرف کند و ان شاءالله این مساله شدنی است و تامین همه این منافع به معنی یک توافق خوب است.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان