[ad_1]

نماینده بافق و مهریز در مجلس از هیات رئیسه خواست که تدبیری اندیشیده شود تا زمانی که تجمعی در مقابل مجلس صورت می گیرد نماینده ای از هیات رئیسه در بین آن ها حضور پیدا کرده و صحبت های آن ها شنیده شود.

به گزارش ایسنا، محمدرضا صباغیان در جلسه علنی نوبت عصر امروز (چهارشنبه) در تذکری گفت: برخی از افراد بعد از اینکه مشکلاتشان در دستگاه ها و وزارتخانه ها حل نمی شود برای رفع مشکل جلوی مجلس تجمع می کنند؛ نمونه آن تجمع صبح امروز جمعی از کارگران وزارت نیرو و جمعی از بازنشستگان صندوق هما در مقابل مجلس است که متاسفانه کسی از مجلس در بین آنها حضور پیدا نکرد تا مشکل آنها را بشنود.

وی از هیات رییسه خواست که تدبیری اندیشیده شود  زمانی که تجمعی در مقابل مجلس صورت می گیرد نماینده ای از هیات رئیسه در بین آنها حضور پیدا کرده و  صحبت های آنها شنیده شود.

صباغیان با اشاره به حضور در تجمع امروز مجلس گفت: فاصله بین داخل مجلس بودن و بین مردم رفتن بسیار زیاد است. مردم برای رفع مشکلات و دردشان به مجلس مراجعه می کنند، آنها مجلس را خانه خود و خانه آرزوهای خود می دانند پس تدبیری اندیشیده شود تا چند نفر از مجلس به جمع آن ها بروند و با گوش دادن صحبت های آنها مسکنی بر دردشان باشند.

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: در هر تجمع مقابل مجلس حتما فردی از مجلس از جمله عضو هیات رئیسه، رؤسای کمیسیون ها یا نماینده ای که در آن موضوع اشراف کامل دارند با تجمع کنندگان صحبت می کنند. اخیرا رزمندگان و جانبازان در مقابل مجلس تجمع کرده بودند که آقای میرتاج الدینی دو ساعت وقت گذاشت و در جمع آنها حضور پیدا کرد بنابراین اینگونه نیست در ۵۰ متری مجلس تجمع کنند و کسی از ما در بینشان نرود، امروز هم قرار بود جمعی از نهضتی ها در مقابل مجلس تجمع کنند و حتما نماینده ای در بینشان حضور پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان