به گزارش لنگرخبر، فرمانده انتظامی استان گیلان مبارزه با احتکار و قاچاق کالا را یکی از اولویت های اصلی مجموعه انتظامی در برخورد با مفسدان اقتصادی عنوان و اظهار کرد: پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون شکنی و اخلال در بازار برخورد خواهد کرد.



وی در ادامه با بیان اینکه در پی اخبار دریافتی مبنی بر اینکه فردی اقدام به احتکار چای خشک در شهرستان لنگرود کرده، بررسی این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: پلیس با انجام اقدامات نامحسوس ضمن اطمینان از صحت موضوع، این انبار را شناسایی کرد. ماموران انتظامی با هماهنگی قضائی به همراه کارشناسان اداره صمت در بازرسی از این انبار، ۷ تن و ۳۰۰ کیلوگرم چای خشک احتکاری را کشف کردند.



سردار”عزیزاله ملکی” ارزش این محموله را بر اساس نظر کارشناسان، ۷ میلیارد ریال عنوان کرد و بیان داشت: متهم این پرونده که خانمی ۵۴ ساله است به تعزیرات حکومتی معرفی و انبار وی نیز پلمب شد.



این مقام ارشد انتظامی در پایان با تاکید بر عزم راسخ پلیس در مقابله با احتکار کالا، مهم ترین راه برخورد با احتکار کنندگان را مشارکت مردم و سازمان ها عنوان کرد و از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در این رابطه را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان