[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، نشست بررسی آخرین اقدامات و راهکارهای بهره مندی مردم از سواحل با حضور رئیس دفتر بازرسی نهاد ریاست جمهوری و استانداران گیلان و مازندران در رامسر برگزار شد.

رئیس دفتر بازرسی نهاد ریاست جمهوری در این جلسه با بیان اینکه استفاده عموم مردم از سواحل یکی راه های فساد ستیزی در جامعه است، اظهار کرد: دستور رئیس جمهور مبنی بر آزاد سازی سواحل نماد حرکت انقلابی و تحقق عدالت محوری، فساد ستیزی، مردمی بودن و اقدام جهادی بوده است.

حجت الاسلام حسن درویشیان با تأکید بر لزوم توجه به اهمیت آزادسازی سواحل در کشور گفت: تصور مردم آماده بودن سواحل جهت بهره برداری است که باید اقدامات جهت رونق گردشگری و اقتصاد در سواحل عملیاتی شود.

نماینده عالی دولت در گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه سواحل این استان بعد از آزادسازی در اختیار مردم قرار گرفته است، اظهار کرد: بعد از آزادسازی ساحل گیلان، کارگروه هایی در شهرستان های ساحلی به ریاست فرمانداران و در مرکز استان گیلان به ریاست استاندار، برای ایجاد و محیا کردن فضای مطلوب و  درست برای دسترسی راحت، بهره مندی همه مردم از مواهب ساحل  و پیشگیری از استفاده غیرقانونی دستگاه ها و بخش خصوصی از ساحل تشکیل شده است.

اسدالله عباسی با اشاره به اثرات مثبت نشست مشترک رئیس دفتر بازرسی نهاد ریاست جمهوری و استانداران و مسئولان استان های گیلان و مازندران در رامسر، گفت: هم اندیشی مشترک را ادامه می دهیم تا با هم فکری و استفاده از نظرات متخصصین بخش ساحل و دریا، فضایی فراهم شود تا مردم به نحو مطلوب از ساحل استفاده کنند و اقتصاد دریامحور هم فعال شود و توسعه یابد.

وی نقش رسانه در تشریح اقدام دولت در چند ماه گذشته را بسیار مؤثر دانست . بیان کرد: صدا و سیما نیز ساحل تحت تصرف خود در زیباکنار گیلان را با اقدامات خود سازمان آزاد کرد و بدلیل استقرار فرستنده های پرقدرت به شکل افقی محصور و قسمت ساحل را آزاد کرد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان