[ad_1]

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از تیم مذاکره کننده خواست که در اخذ تعهدات طرف مقابل محکم بایستند چرا که در صورت بدعهدی آمریکا مجلس و دولت نمی توانند در مقابل مردم سرشان را بلند کنند.

به گزارش ایسنا، محمدرضا صباغیان بافقی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (شنبه) مجلس شورای اسلامی در یک تذکر شفاهی گفت: بحث مذاکره امری مهم است. اکنون تیم مذاکره کننده کشور ما در حال مذاکره هستند و ما هم از آن ها حمایت می کنیم، اما حرکت دولت انقلابی و مجلس انقلابی در مسیر قبل صحیح نیست. مردم شعارها را شنیده و حرف ها را دیده اند. در آینده اگر اتفاقی رخ دهد ما پاسخگو نخواهیم بود.

وی افزود: آمریکا باید به تعهداتش عمل کند. اگر مذاکره کنندگان و دستگاه دیپلماسی ما امتیاز بدهند و آمریکایی که فریبکار است مانند گذشته به تعهداتش عمل نکند مجلس و دولت نمی توانند در مقابل مردم سرشان را بلند کنند. این پیام را به تیم مذاکره کننده برسانید.

این عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها همچنین عنوان کرد: ما نمایندگان مجلس نمی گذاریم حقوق مردم ضایع شود. باید محکم بایستیم. اگر کوتاه بیاییم امروز تعهدات را می پذیرند و فردا همان بلایی که در دولت قبل بر سر برجام آمد در این دولت بدتر آن را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان