[ad_1]

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: پاسداری از هرچه که انقلاب اسلامی با آن مواجه شود به ویژه موضوعاتی که خبیثان عالم علیه انقلاب انجام می دهند، جزو واجبات سپاه پاسداران است.

به گزارش ایسنا، سردار علی فدوی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز تهران با اشاره به در پیش رو بودن روز پاسدار گفت: از روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی تقدیر امام این بود که پاسدارانی بر مبنای تعالیم اسلام پرورش دهد تا بتواند از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن پاسداری کند. خدا را شکر چهل و چهارمین سال است وارد آن شدیم و پاسداران عزیز در این چهل و چند سال توانستند به میزان قابل قبول، پاسداری را انجام دهند و در تکالیف خود موفق شوند.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: دشمنان ما و شیطان بزرگ و آمریکا و هم پیمانان او با خصومتی که با جبهه انقلاب اسلامی دارند به وجود دو عامل اساسی در انقلاب اسلامی که مانع پیروزی و برتری آنها نسبت شده است اعتراف می کنند، که اول ولایت فقیه و دیگری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و آن را با صراحت اذعان می کنند.

وی یادآور شد: گاهی خدا این اعترافات را از زبان آنها برقرار می کند تا تمام دنیا از زبان دشمنان اسلامی موفقیت های انقلاب اسلامی را ببینند و بفهمند. مقام آمریکایی گفت ما در هر جای منطقه حضور پیدا کردیم قبل از ما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آنجا بود. به این دلیل است که پاسداری از انقلاب اسلامی نه جغرافیا می شناسد و نه موضوع.

فدوی تصریح کرد: پاسداری از هر موضوعی که انقلاب اسلامی با آن مواجه شود خاصه موضوعاتی که خبیثان عالم علیه انقلاب اسلامی انجام می دهند، جزو واجبات سپاه پاسداران است و خدا را شکر در تمام این ۴۳ سال همین امر هم محقق شده است.


وی تاکید کرد: چیزی از دفاع از حرم در سوریه نگذشته است. همه پاسدارانی که در سوریه حضور پیدا کردند نیروهای جوانی بودند که گذشته را ندیده بودند اما به دنبال آن بودند که آنچه امام به سپاه توصیه کرده بودند در عمل انجام دهند.

ادامه دارد...


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان