[ad_1]

ایسنا/لرستان وزیر کشور گفت: جمهوری اسلامی بی تردید آینده ای بسیار درخشان در پیش دارد.

احمد وحیدی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان که ۱۶ اسفندماه برگزار شد، ان شاء الله در پرتو هدایت های مکتب نورانی اهل بیت (ع) بتوانیم کشور امام زمانی خود را آن چنان که مورد رضایت امام زمان (عج) است بسازیم و همچنان که انتظار می رود برای عالمیان الگو باشد.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران مسیر پر از خطری را با سلامت تاکنون طی کرده است و امروز ملاحظه می کنید در اوضاع آشفته دنیا به رغم همه فشارهایی که بر نظام مقدس جمهوری اسلامی آمده است امروز منطق و حرکت و رفتار ما منطقی ترین، اصولی ترین و اخلاقی ترین و هدفمندترین راهی است که در دنیا وجود دارد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: آخرین اتفاق هم جنگ اوکراین است که نمونه ای است از بسیاری از اتفاقاتی که در جهان توسط قدرت های مختلف شکل می گیرد.

وحیدی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران با اتکای به خدای تعالی و اتکا به اعتماد مردم و در پرتو هدایت های اهل بیت (ع) تحت زعامت رهبر انقلاب با قدرت به جلو می رود.

وی بیان کرد: امروز در یک نقطه جدید و تحولی قرار داریم و این تحول قرار است به دست کارگزاران امروز جمهوری اسلامی با بهره گیری از حضور میلیونی مردم رقم بخورد و این را باید باور کنیم که شکل گیری و تحقق این نقطه تحولی اجتناب ناپذیر است که محقق شود.

وزیر کشور ادامه داد: مجاهدت در راه خدا حتماً راه را می گشاید و این امید بزرگی که امروز در انقلاب اسلامی می بینیم ناشی از این بوده و امروز همه چیز برای شکل گیری جهش آماده است برای اینکه این جهش شکل بگیرد.

وحیدی اظهار کرد: جمهوری اسلامی بی تردید آینده ای بسیار درخشان در پیش دارد و روزبه روز بر عزت جهانی کشور افزوده خواهد شد.

وی تصریح کرد: مشکلاتی هم که وجود دارد مسائل بسیار ساده ای برای حل شدن است و شناخت ما از اوضاع و احوال و درک و ادراک ما نسبت به مسائل و فهم عمیق ما نسبت به اینکه حل مسائل به دست خود باید حل شود کلید اصلی حل مسائل است.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: خود ما محور تحول هستیم و باید تحول ایجاد کنیم تک تک شما از فرمانداران، بخشداران و مدیران و همه مسئولان و البته آحاد مردم محور تحول هستیم.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان