کارآفرینان باید وسط میدان باشند

۱۴۰۰/۱۲/۱۶ ۲۱:۲۴ چاپ کد خبر: 153025
[ad_1]

ایسنا/لرستان وزیر کشور گفت: کارآفرینان باید وسط میدان باشند.

احمد وحیدی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان، اظهار کرد: لرستان سرمایه بسیار فراوان دارد و دنبال چیز دیگری نباید باشیم، آب وخاک و این سرزمین و افتخارات سرمایه های اصلی است.

وی بیان کرد: دولت موظف است و کمک هم می کند، اما شما فرض کنید نفت نبود، دولت چه چیزی را باید تقسیم می کرد؟ چیزی اگر قرار است درست شود در استان ها است، این ها با تلاش و کوشش استخراج و استحصال می شود.

وزیر کشور ادامه داد: اشکال بزرگی که همیشه حضرت آقا تذکر می دهند، این مسئله است که از آن زمان که نفت محور اقتصاد شد کشور دچار یک بدفهمی و مشکل شد که فکر کردیم یک چیزی باید در دولت مرکزی به عنوان فروش نفت باشد و توزیع کند و بعد استان ها راه بیفتند؛ این نیست و یک اشتباه است و مشکل ما را حل نمی کند.

وحیدی عنوان کرد: نکته مهم این است که در انجام مسئولیت برای شکوفا کردن ظرفیت ها به چند چیز نیاز داریم، اول دانش کافی، باید با استفاده از ظرفیت های علمی، بهره وری از ظرفیت های استان را بالا ببریم.

وی اظهار کرد: کارآفرینان شناسایی شوند و کارآفرینان باید وسط میدان باشند، کارآفرینان را باید تشویق کنیم؛ اگر جاذبه لازم برای جذب سرمایه گذاران را درست کنیم، به میدان می آیند.

وزیر کشور تصریح کرد: پول های دولتی نمی توان این همه توقعات را محقق کرد این همه نقدینگی در کشور متعلق به مردم است، اگر این نقدینگی را جذب کنید و صرف تولید شود معجزه می کند و اگر صرف تولید نشود بنیان برافکن است و اقتصاد را از بین می برد.

وحیدی خاطرنشان کرد: اگر بتوان این نقدینگی را در تولید آورد این همه سرمایه است و برای آن زمینه ایجاد شود و برای سرمایه گذار مشوق ایجاد کنیم و احساس کند دارای حمایت مردمی است.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان