[ad_1]

عضو دفتر سیاسی حزب اتحاد ملت گفت: اگر تیم مذاکره کننده دولت به سمتی رود که گشایشی در امور مردم ایجاد شود و منافع ملی ما را نه تنها تامین کند بلکه تضمین سازد، قطعاً حزب اتحاد ملت از آن استقبال می کند.

حسین نقاشی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به شرایط فعلی کشور و مذاکرات وین یادآور شد: در حال حاضر با توجه به گفت وگوهایی که برای برجام انجام می شود و شرایط کشور در این موقعیت و در نهایت مشخص نشدن نتیجه نهایی مذاکرات نمی توان چندان درباره عملکرد دولت خیلی صحبت کرد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تصریح کرد: در نهایت اما با توجه نحوه عملکردها بعید است که امکان تحول اساسی در وضعیت کشور به زودی در دسترس باشد که بخشی از این وضعیت کشور به نهایی نشدن فرجام برجام بازمی گردد. 

نقاشی تاکید کرد: پیوند شرایط کشور با این مذاکرات باعث شده که نسبت به آنچه پیش از آغاز دولت سیزدهم در وضعیت سیاسی کشور وجود داشت، پسرفت هایی هم شاهد باشیم. 

عضو دفتر سیاسی حزب اتحاد ملت با اشاره به موضع اصلاح طلبان دربرابر مذاکرات وین، تصریح کرد: فضای ذهنی اصلاح طلبان و حزب اتحاد اینطور نیست که اگر مذاکراتی که انجام می شود با منافع ملی و بهبود شرایط کشور همراه شود، با آن مخالفتی داشته باشیم. 

وی افزود: اگر همین تیم موجود که دولت آقای رئیسی و مجلس همگراست به سمتی رود که گشایشی در امور مردم ایجاد شود و منافع ملی ما را نه تنها تامین کند بلکه تضمین سازد، چرا که در زمان آقای روحانی هم تامین منافع ملی بود اما تضمینی وجود نداشت، قطعاً حزب اتحاد ملت از آن استقبال می کند.
انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان