[ad_1]

نماینده های حاضر در جلسه علنی مجلس در بیانیه ای "اعدام دسته جمعی" مسلمانان در عربستان سعودی را محکوم کردند.

به گزارش ایسنا، روح الله متفکر آزاد در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی، بیانیه نمایندگان مجلس را در محکومیت "اعدام دسته جمعی" در عربستان سعودی را به شرح زیر قرائت کرد:

«در این روزها جهان با حوادث و وقایع مختلفی درگیری است که همانند همیشه آمریکا و عوامل غرب گرا در راستای استیلای روح استکباری این شیطان بزرگ جامعه جهانی را با مصیبت های فراوانی روبه رو ساخته است. در این غوغای بین المللی و زیاده خواهی ها و گسترش سلطه جویانه ناتو به رهبری آمریکا که سبب خلق بحران شده است و همه مجامع جهانی را سرگرم خود کرده است، رژیم سفاک و بی رحم در عربستان سعودی بیش از ۸۰ نفر شیعه و سنی و انسان های آزادی خواه را گردن می زنند و به شهادت می رسانند.

این رژیم که در طول سالیان متمادی در برابر چشمان مجامع بین المللی و مدعیان دفاع از حقوق بشر نسبت به تخریب زیربناها و مردم مظلوم یمن وقیح ترین اقدامات را انجام داده است همچنان هر روز در داخل عربستان به کشتارهای وحشتناک دست می زند و هیچگونه صدای اعتراضی از حلقوم شیطانی آنان به گوش نمی رسد.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن جنایت هولناک و با ناامیدی از مجامع بین المللی نسبت به اینگونه جنایت ها از وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران می خواهیم تا ضمن انجام وظایف روشنگری و بصیرت افزایی خود در عرصه بین المللی، اقدامات حقوقی لازم را انجام دهد.»

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان