[ad_1]

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ضمن اعلام انزجار از جنایت های رژیم صهیونیستی در منطقه گفت: پایگاه های رژیم صهیونیستی در منطقه امنیت نخواهند داشت.

به گزارش ایسنا، احمدحسین فلاحی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس در خصوص کشتار ۸۱ نفر در عربستان گفت: لازم است که علمای شیعه با محکومیت این اقدام غیرانسانی موجب حرکت آزادگان جهان شوند تا حرمین شریفین نیز از شر آل سعود آزاد شود.

وی افزود: مصوبات و تصمیم های امروز مجلس از اولویت های مهم زندگی مردم نبود. امروز در کشور با مشکلات عدیده معیشتی مواجه هستیم که جا دارد دولت و مجلس به این مسائل توجه لازم را داشته باشند. متأسفانه عده ای از افراد فرصت طلب معیشت مردم را به بازی گرفته و از نبود نظارت سوءاستفاده می کنند. مجلس هم باید در نظارت خود نسبت به دستگاه های اجرایی مراقب معیشت مردم در آستانه سال جدید باشند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین گفت: کشورهایی که در منطقه به رژیم صهیونیستی لانه مخفی می دهند باید بدانند که اگر در این پایگاه ها اقدامی خلاف امنیت نظام اسلامی رخ بدهد امنیت آنها هم به خطر می افتد. این رژیم صهیونیستی کودک کش باید بداند که در منطقه امنیتی ندارد. کشورهای منطقه هم نباید به طناب پوسیده رژیم صهیونیستی دل ببندند.

نماینده مردم همدان در مجلس در پایان بیان کرد: متأسفانه دولت تا اکنون در حوزه چینش نیروهای انقلابی به خوبی عمل نکرده است. عده ای از مدیران فعلی، حاکمیت دولت فعلی را انقلابی نمی دانند و شعارهای دولت سیزدهم را قبول ندارند. بنابراین امیدواریم دولت در جهت تکریم کادر اجرایی مجرب قدم بردارد و مدیران ناکارآمد را از چرخه اجرایی کشور حذف کند چرا که نمی توانیم منتظر مدیرانی باشیم که بدون انگیزه بر مسند اجرایی تکیه می زنند و شعارهای دولت را به تمسخر بگیرند.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان