شاهکار پاسداران انقلاب

۱۴۰۰/۱۲/۲۶ ۰۹:۴۰ چاپ کد خبر: 154076
[ad_1]


خبرگزاری فارس - محمدمهدی تقوی

امنیت موضوعی نیست که کشوری آن را برتابد. روسیه به خاطر حفظ امنیت خود به اکراین حمله کرد. سازمان آتلانتیک شمالی(ناتو) از ترس به خطر افتادن امنیت کشورهای عضو خود، صریحا از زبان جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و همه کاره ناتو و ینس استوتلنبرگ دبیرکل خود  رسما اعلام کرد برای آنکه امنیت مان از سوی روس ها به خطر نیفتد، هرگز وارد جنگ علیه پوتین نمی شویم و صرفا به نبرد اقتصادی و تحریم خرس سیبری اکتفا می کنیم.

نبود امنیت برای هیچکس نفعی ندارد. حضرت آیت الله خامنه ای رهبر حکیم انقلاب اسلامی در فرمایشات خود  ـ  درباره ایران و درباره کشورهای محور مقاومت ـ از امنیت مردم و حاکمیت آنان بر کشور خویش حمایت کرده اند. کما این که در جریان فتنه ۸۸ از ملت بزرگ ایران و آرای آنها صیانت و در پی تعرضات آمریکا و رژیم مجعول صهیونیستی، رژیم آل سعود و داعش تکفیری ـ صهیونیستی به فلسطین، سوریه، افغانستان، یمن وعراق و تلاش برای ایجاد ناامنی در لبنان، از استقلال، تمامیت ارضی و جان مردم این کشورها عملا حمایت کرده اند.

در طول ناامنی های ایران در زمان فتنه ۸۸ این بسیجیان و مردم عادی بودند که فتنه را نابود کردند و در بحران های منطقه، سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یاران آن شهید با جان فشانی، راهکارهای رهبر بزرگوار انقلاب برای از بین بردن فتنه صهیونیستی ـ آمریکایی ـ تکفیری ـ غربی ـ عربی را اجرا و هزینه های جانی و مالی ملت های مظلوم منطقه غرب آسیا هنگام بروز توطئه های دشمنان ملت ها را کاستند و آن جانیان بدتر از مغول ها را وادار به پذیرشِ شکست کردند.

بنابراین از این منظر، اقدام مقتدرانه ایران در حمله به مراکز توطئه سازمان جاسوسی رژیم اشغالگر قدس(موساد) در اقلیم شمال عراق در پاسخ به ناامنی های ایجادشده توسط صهیونیست ها علیه ایرانیان بوده که البته تلفات فراوانی بر این رژیم وارد کرده است و در نوع خود اقدام جدیدی به حساب می آید.

این بار نه تروریست های ضدانقلاب و به اصطلاح دمکرات های سفاک و قاتل کردهای نجیب، بلکه سرکردگان آنها و افسران موساد ـ در حقیقت کارفرمایان تروریست ها ـ هدف قرار گرفتند. این نشان داد جمهوری اسلامی جسارت و اعتماد به نفس لازم را در تقابل با دشمنان خود دارد و می تواند بدون واهمه از لفاظی ها و تهدیدات رژیم تل آویو، تحرکات دشمن صهیونیست را خاموش کند. اینکه دولتی اشغالگر از خاک یکی از همسایگان ما امنیت ایران را به خطر اندازد، خط قرمز جمهوری اسلامی است و اگر کشوری این جسارت را داشته باشد که دشمنانش را حتی در خارج از مرزها تنبیه کند، آن کشور ایران است. تهران هیچ بهانه ای هم برای گله عراق و اقلیم شمال آن باقی نگذاشت و بارها و بارها به مسؤولان این کشور و اقلیم شمال عراق هشدار داد ناامنی را تحمل نمی کند.

حمله موشکی پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع جاسوسان تروریست صهیونیست، یک شاهکار اطلاعاتی علاوه بر اهمیت بعد نظامی آن است. قدرت اطلاعاتی بالا در شناسایی محل حضور افسران موساد قطعا اگر مهم تر از اقدام به هلاکت آنها نباشد، کم تر نیست. جمهوری اسلامی این توانایی را داشت که اهداف مورد نظر خود را در اربیل دقیقا تشخیص داده و با توان بی نظیر موشکی خود، آنها را هدف قرار دهد. این موفقیتی همه جانبه است و حتی انتخاب محل شهر موشکی ای که موشک ها از آنجا شلیک شدند نیز، به جمهوری باکو هشدارهای لازم را صادر کرد. علاوه بر اینها، موضوع مهمی که نباید از نظر دور داشت، تأثیر این حمله شجاعانه بر ذهنیت کشورک هایی است که سران بی مقدار آنها با خیانت تاریخی به آرمان فلسطین، دست در دست صهیونیست های کودک کش گذاشتند و به جای رویکرد امنیت منطقه ای که 30 سال است جمهوری اسلامی پیشنهاد آن را به کشورهای حوزه خلیج همیشه فارس ارائه کرده، با توافق منحوس آبراهام، روابط خود را با اشغالگران صهیونیست، عادی کردند. کشورک های امارات و بحرین حالا کاملا متوجه شدند اگر امنیت ایران اسلامی از جانب آن کشورک ها توسط صهیونیست ها به خطر افتد، خودشان با باز کردن پای نجس صهیونیست ها به منطقه مقصرند و در پرداخت تاوانش، با اسرائیل غاصب شریک خواهند بود.

انتهای پیام/ ک









این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید




[ad_2]

منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان