[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صندوق توسعه ملی، «مهدی غضنفری» در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۱ نوشت: «تجمیع درآمدهای نفتی به منظور تبدیل آنها به ثروت های ماندگار، دارائی های مولد و سرمایه های زاینده اقتصادی»؛ این شاید جامع ترین تعریفی است که می توان از صندوق توسعه ملی ارائه داد؛ تعریفی که عنصر راهبردی و خمیرمایه آن آینده نگری است.

وی در این پیام افزوده است: صندوق توسعه ملی با هدفی چنین سترگ، امروز در بزنگاهی تاریخی ایستاده است. بزنگاه تغییر رویکرد برای ساختن آینده این بوم پرگهر؛ تردیدی نیست بستن راه برای ورود منابع صندوق به دریای هزینه های جاری و یومیه کشور و هدایت آن به طرح های مولد و ماندگار و رشد دارایی های صندوق همزمان با رشد اقتصادی کشور، فردای کودکان سرزمین مان را می سازد، روشن و روشن تر و دِین تک تک ما را به فردای ایران ادا می کند.

رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی تاکید کرد: تبیین مفهوم و کارکرد صندوق توسعه ملی به عنوان ثروت برای نسل های آینده، نخستین گام در این مسیر اندکی صعب اما سودمند و آینده ساز است؛ سال ۱۴۰۱ را در صندوق توسعه ملی با چنین رویکردی آغاز می کنیم؛ باشد که نقطه عطف و تحولی شگرف در هزینه کرد و هدایت منابع ملی کشور برای آبادانی ایران فردا باشد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان