[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ظهر پنج شنبه در همایش در انتظار موعود با بیان اینکه بایستی فضا را به نور مهدوی عطرآگین کنیم، اظهار داشت: منتظران ظهور حضرت ولیعصر (عج) در انتظار تحقق عدالت واقعی هستند و باید برای این امر بسترسازی شود.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران عشق به ولایت دارند، افزود: با رهبری امام خمینی و رهبر معظم انقلاب و با وجود نقشه راه و مدیریت درست امامین انقلاب و با تمسک به ولایت و ائمه اطهار از مسیر اصلی منحرف نمی شویم.

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم بازشناسی سیره ائمه اطهار و انتظارات حضرت ولیعصر (ع) از یک منتظر واقعی، گفت: انقلاب اسلامی، آرمان ها و ارزش ها برگرفته از باورهای دینی است مدیران نیز باید در مسیر درست حرکت کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان در نظام اسلامی در همه حال در معرض امتحان الهی هستند، اضافه کرد: این امتحان ها با سنگین تر شدن مسئولیت سخت تر و سنگین تر می شود.

عباسی در ادامه با اشاره به اینکه تحقق ظهور امام زمان (عج) بالاترین عید است، تصریح کرد: یکی از راه های تحقق ظهور حضرت ولیعصر (عج) هموارسازی مسیر اجرای عدالت و جلوگیری از نفوذ دشمنان با فعال سازی جبهه فرهنگی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین است.

استاندار گیلان بر لزوم ایجاد دژ مستحکم برای جلوگیری از نفوذ دشمنان و پرهیز از حرکت انفعالی تأکید کرد و گفت: باید در بسیاری از موارد به صورت تهاجمی حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری در جنگ نرم نیز همانند موفقیت در جنگ سخت می توانیم موفق باشیم، اضافه کرد: باید با جلوگیری از ورود افکار منحرف به جامعه اسلامی و ایجاد تردید میان جوانان و مؤمنان، زمینه ساز ظهور باشیم.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان