مافیای خودرو در کشور مدیریت نشده است

۱۴۰۱/۰۱/۰۱ ۰۸:۰۲ چاپ کد خبر: 154392
[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده پیش از ظهر شنبه در نشست خبری با اشاره به تغییر کاربری ۱۰ هزار هکتار اراضی استان گیلان طی سال های اخیر، گفت: منابع طبیعی و ظرفیت های طبیعی زیادی در گیلان وجود دارد که در صورت مدیریت درست می تواند بازدهی خوبی برای استان داشته باشد.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه منابع آبی استان باید چند برابر شود، بیان کرد: اقدام مشابه آزادسازی سواحل باید برای احیای رودخانه های استان نیز انجام شود در غیر این صورت منابع طبیعی گیلان نابود می شود.

وی افزود: به جای جلوگیری از ساخت و ساز روستاییان بومی، جلوی افرادی که توسط خود مسئولان به استان آمده اند و با تغییر کاربری، ساخت و ساز غیرمجاز می کنند.

آقازاده با بیان اینکه جوانگرایی به معنی حذف افراد باسابقه نیست، بیان کرد: نیروهای خوش فکر و با استعداد جوان باید پرورش یابند و در کنار افراد با تجربه تر فعالیت کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیروهای مستعد به خوبی شناسایی نمی شوند، عنوان کرد: عمده مشکلات جامعه ضعف مدیریت است اما عدالت در گزینش باید در دستور کار باشد.

وی با بیان اینکه یکی از کانون های بحران کشور کارخانجات خودروسازی هستند که نتوانستیم تاکنون مافیای این حوزه را مدیریت کنیم، گفت: واردات خودرو در همین مجلس تصویب شده و باید برای بهبود شرایط این حوزه بیشتر تلاش شود.

آقازاده با اشاره به تخلفات و بودجه خواری ها در برخی سازمان ها، بیان کرد: هر تخلفی در هر حوزه ای از سوی هر شخصی انجام گیرد به بنده اطلاع دهید تا به موضوع ورود کنم.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان