توجه به حوزه فرهنگ اولویت کشور است

۱۴۰۱/۰۱/۰۱ ۱۷:۱۳ چاپ کد خبر: 154443
[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور عصر شنبه در نشست مجمع و هیئت اندیشه ورز استادیاران نواحی و سرمربیان اقشار شبکه تربیتی بسیجیان سپاه قدس گیلان، با بیان اینکه امنیت جمهوری اسلامی حاصل خون پاک شهیدان است، بیان کرد: جوانان رشد یافته در نظام جمهوری اسلامی همواره مقابل توطئه های دشمنان جهت خدشه دار کردن امنیت جامعه می ایستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به حمله موفقیت آمیز سپاه به مرکز جاسوسی اسرائیل در عراق، گفت: این اقدام قدرت سپاه پاسداران را به خوبی نشان داد.

وی با تاکید بر اهمیت حوزه فرهنگ، تصریح کرد: یکی از اولویت های کشور ما مربوط به حوزه فرهنگ است زیرا دشمنان در میدان فرهنگی به نبرد با جمهوری اسلامی آمده اند.

سردار عبدالله پور با اشاره به اینکه دشمن توانایی مقابله نظامی با جمهوری اسلامی را ندارد، بیان کرد: آنها می دانند که شانسی در حوزه نظامی ندارند لذا به تهاجم فرهنگی روی آورده اند و ما نیز باید خود را آماده رویارویی با توطئه های خصمانه آنها کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن نیازمند داشتن راهکارها و برنامه های متنوع است، گفت: متولیان امر باید توجه به بیانیه گام دوم را سر لوحه امور خود قرار دهند.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه یکی از برنامه های استکبار نفوذ به بسیج و بسیجیان است، افزود: مقام معظم رهبری بارها در خصوص برنامه استکبار برای نفوذ به بسیج هشدار دادند به این منظور باید برای مقابله با این خطر بزرگ برنامه ویژه داشت.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان