[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ احمد ابراهیمی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پایگاه های مقاومت در طول ایام کرونا پا به پای دیگر ارگان ها به کنترل ویروس کرونا کمک کردند، بیان کرد: بسیج همواره در باری رساندن به مردم به ویژه نیازمندان در شرایط مختلف پیشگام بوده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش آفرینی بسیجیان در بحران های مختلف، تصریح کرد: در این سال ها شاهد خدمت رسانی به موقع بسیج در مواقع نیاز مانند سیل، طوفان و زلزله بودیم.

وی با بیان اینکه بسیجیان در ایام کرونا و در راستای تبعیت از فرمایشات رهبری از هیچ کمکی دریغ نکردند، افزود: یکی از این اقدامات، انجام مرحله ای رزمایش مواسات بوده که با همت خیران و مردم و همچنین حضور پرشور و آگاهانه بسیجیان به بهترین شکل انجام شده است.

ابراهیمی با اشاره به توزیع بیش از ۲۱ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش جهادی نوروزی، بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و تعطیلی برخی از مشاغل، ۲۱ هزار و ۸۲۶ بسته معیشتی توسط دو هزار و ۷۰۰ پایگاه مقاومت بسیج و با کمک گروه های جهادی و خیرین در بین نیازمندان شناسایی شده در هر محله توزیع شد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان