[ad_1]

دکتر پیمان اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح نوروزی از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته، اظهار کرد: تاکنون ۱۲ هزار و ۷۳۹ تماس مردمی با اورژانس گیلان انجام شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد تماس ۴ هزار و ۷۳۷ مورد به انجام مأموریت های اورژانسی ختم شده است، گفت: از این تعداد سه هزار و ۹۶۴ مورد مأموریت غیر ترافیکی بوده است.

رئیس اورژانس گیلان افزود: بیشترین موارد اعزام در مأموریت های غیر ترافیکی مربوط به مشکلات قلبی و تنفسی بوده و در این مدت ۱۷ مورد امدادرسانی به مسمومیت با مونوکسید کربن نیز انجام شده است.

دکتر اسدی در خصوص مأموریت های تصادفی نیز اظهار کرد: ۶۳۸ مورد از مأموریت های انجام شده مربوط به حوادث ترافیکی بوده است.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی گیلان در ادامه با اشاره به برپایی کمپ های سلامت نوروزی در مسیرهای پر تردد، افزود: ۱۳۵ مورد مراجعه به کمپ های سلامت نوروزی انجام شده و مردم مشاوره و خدمات اورژانس پیش بیمارستانی را دریافت کرده اند.

وی در خصوص تمهیدات لازم در خصوص مقابله با کرونا ویروس گفت: تمام پرسنل اورژانس گیلان با تجهیزات کامل آماده امدادرسانی به موارد احتمالی و مشکوک به کرونا ویروس در سطح استان هستند

دکتر اسدی ادامه داد: اورژانس گیلان با ۷۴ پایگاه شهری و جاده ای و ۶۲۵ نیروی عملیاتی خدمات خود را به شهروندان ارائه می دهد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان