[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین نشست از سلسله نشست های «ترسیم چشم انداز و حکمرانی مطلوب فرهنگی» امروز یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ توسط ستاد فرهنگ دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به صورت وبینار برگزار می شود.

با توجه به اهمیت و ضرورت فوق العاده بالای ترسیم سند چشم انداز در پیشبرد اهداف٫ رسالت و آرمان های جمهوری اسلامی ایران و همچنین تاکید مقام معظم رهبری بر ضرورت ترسیم چشم اندازها و اهمیت بالای آن در زمینه پیشرفت و توسعه کشور، سلسله نشست های علمی آفا با عنوان آفا: ترسیم آینده فرهنگی کشور٫ از سوی ستاد فرهنگ دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می شود.

هدف از برگزاری این سلسله نشست ها تدوین و ترسیم وضعیت آینده فرهنگی کشور است که جلسات مقدماتی تبیین مقدمات و ملزومات ترسیم آن برگزار گردیده و برنامه ریزی های اولیه هم در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شده است.

سلسله نشست های مذکور در واقع گام های عملیاتی در جهت تبیین و روشن ساختن شیوه ترسیم آینده فرهنگی کشور است.

در همین راستا اولین نشست از این سلسله نشست ها با عنوان ترسیم چشم انداز و حکمرانی مطلوب فرهنگی به شکل وبینار توسط دفتر رصد پایش و آینده نگاری فرهنگی برگزار می شود این نشست از ساعاتی پیش شروع شده و علاقمندان می توانند با مراجعه به نشانی sccr.ir/r/farhang به صورت آنلاین در آن شرکت نمایند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان