[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده عصر یکشنبه در دیدار با رئیس سازمان صمت استان گیلان با اشاره به اقدامات دولت برای رفع موانع تولید، اظهار کرد: روند رفع موانع و حل مشکلات واحدهای تولیدی خوب است و باید تسریع شود.

وی با بیان اینکه عملکرد دولت در این بخش زمینه اعتماد سازی را فراهم کرده است، گفت: در استان گیلان با توجه به تعداد بالای واحدهای تولیدی و صنعتی راکد و نیمه فعال و تعطیل اقدامات باید به صورت جدی انجام شود.

نماینده رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود نقص هایی در بعضی از ادارات، تاکید کرد: این ضعف ها در شأن مردم شریف استان نیست، البته مردم انتظار معجزه ندارند ولی می توان با همت و جدیت در کار از بروز ضعف و نقصان پیشگیری کرد.

آقازاده با تأکید بر لزوم جلوگیری از بروز اتفاقات تلخ گذشته در زمینه واگذاری کارخانجات در استان گیلان، گفت: باید اقدامات مناسبی برای رفع وضعیت موجود به ویژه در صنعت نوغانداری و ابریشم انجام شود.

آقازاده با اشاره به عملکرد نامناسب بخش صنعت در استان گیلان، افزود: باید اعتماد از دست رفته با کار و تلاش مضاعف احیا شود تا با احیای اعتماد در بین مردم، لازمه تحول اقتصادی پویا و افزایش سطح معیشت مردم فراهم شود.

برنامه تحول در حوزه تولید و تجارت گیلان منطبق با شعار سال است

رئیس سازمان صمت گیلان در این دیدار هدف و برنامه های سازمان در راستای تحول در حوزه تولید و تجارت در راستای منویات مقام معظم رهبری منطبق با اهداف شعار سال عنوان کرد.

تیمور پورحیدری ادامه داد: تمام همت و تجارب خود را برای اصلاح امور و حمایت از واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال به کار خواهیم بست.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان