[ad_1]

رییس سازمان جوانان هلال احمر گفت: ایجاد نشاط اجتماعی در پست های نوروزی توسط جوانان از موضوعات مهم در اجرای طرح خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی است.

به گزارش ایسنا، دکتر محمد گل فشان در بازدید از پست های نوروزی شهرهای دلیجان و محلات گفت: با توجه شرایط دو سال گذشته، بیماری کرونا و خستگی مردم و خانواده هایی که عزیزی را از دست داده اند، امسال موضوع نشاط اجتماعی بسیار قابل اهمیت است و از جمله موضوعاتی است که به طرح اضافه شده و توسط جوانان اجرا می شود.

وی افزود: ایمنی و سلامت از جمله موضوعاتی است که هر ساله در طرح ها اجرا شده و امسال با توجه به اعیاد شعبانیه، عید باستانی و ماه رمضان، در این بهار جوانان پر شور این نشاط اجتماعی را در بین هموطنان ایجاد می کنند.

گل فشان ادامه داد: استان مرکزی به دلیل ویژگی هایی همچون قرار گرفتن در مسیر راه برخی از استان ها و حضور مسافرین در شهرهای توریستی مانند محلات حائز اهمیت است که ایجاد این پست ها می تواند کمک زیادی به هموطنان داشته باشد.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر خاطر نشان کرد: گزارشی که از سراسر کشور ارسال می شود بسیار خوب و امیدوارکننده است و معاونان و مسئولین استانی این اختیار را دارند تا بنابر نیاز، تیم ها را افزایش داده یا در نقاط خاصی پست ایجاد کنند.

وی اضافه کرد: ایجاد خیمه نماز در کنار پست ها از جمله مواردی است که به راحتی می توان در اجرای طرح فرهنگ سازی شود، وجود یک چادر نماز در طرح می تواند زمینه ساز فرهنگی مناسبی برای مراجعان به پست ها باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، رئیس سازمان جوانان ضمن قدردانی از جوانان تاکید کرد: اگر در سال جدید کرونا اوج پیدا نکند و شرایط فراهم باشد تلاش می کنیم تا در اردوهای کشوری از زحمات جوانان تقدیر کنیم.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان