[ad_1]

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسین بادامکی درباره میزبانی مشهد از دیدار ایران مقابل لبنان اظهار داشت: ابتدا سال نو را تبریک می گویم. اتفاق بسیار خوبی در مشهد افتاده و اولین بار است که یک بازی رسمی تیم ملی در شهرستان انجام می شود. خدا را شکر می کنم با همت هیات فوتبال استان این مسابقه در شهر امام رضا(ع) برگزار می شود. حضور تماشاگران هم تا حدودی آزاد شده و می توانند برای تماشای بازی تیم ملی به استادیوم بیایند. قطعا یک اتفاق به یادماندنی در تاریخ ورزش مشهد خواهد بود.

وی در مورد ارزیابی اش از روحیه ملی پوشان کشورمان توضیح داد: خدا را شکر، شرایط تیم ملی خوب بود، طبق آنچه من دیدم بچه ها وضعیت خوب و انگیزه بالایی داشتند. آماده انجام یک دیدار خیلی خوب مقابل لبنان هستند.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران در مورد انتقاداتی که نسبت به عملکرد دراگان اسکوچیچ در رابطه با بازی کره عنوان شد گفت: این هجمه مقداری ناعادلانه است. از روزی که اسکوچیچ آماده نتایج فوق العاده ای گرفته و باخت هم در فوتبال پیش می آید. با یک باخت نباید این همه هجمه علیه او ایجاد می شد. البته طبق صحبتی که مسئولان فدراسیون و اعضای هیأت رئیسه داشتند همچنان به کارش در تیم ملی ادامه می دهد. اکنون اسکوچیچ سرمربی تیم ملی است و باید همه از او حمایت کنیم.

بادامکی ادامه داد: هر چند تیم ملی ما به جام جهانی صعود کرده، اما فردا یک بازی رسمی است، به همین دلیل ایجاد این هجمه ها درست نبود. باید کنار هم باشیم و به اسکوچیچ و تیم ملی کمک کنیم.

وی در خصوص اینکه شاید در فوتبال ایران اتفاق بیفتد که دو روز قبل از مسابقه عضو هیأت رئیسه فدراسیون از گزینه بهتری برای جانشینی سرمربی تیم ملی نام ببرد، پاسخ داد: باید این سؤال را از خود براتی بپرسید. البته موضوع را خیلی زیاد بزرگ کردند، خود ما هم مقداری دوست داریم شرایط را بزرگ تر از آنچه که هست نشان دهیم و این موضوع کار را سخت می کند.

رئیس هیات فوتبال مشهد در مورد احتمال حضور بانوان در ورزشگاه امام رضا(ع) برای دیدار دیدار ایران و لبنان گفت: ان شاءالله ، فکر می کنم این اتفاق فردا بیفتد.

انتهای پیام/


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان