به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، نادر زینالی در جریان بازدید از شهر چاف و چمخاله به همراه شهردار و اعضای شورای این شهر اظهار کرد: مطالعات اولیه طرح احداث پیاده راه فرهنگی به طول ۱۷ کیلومتر که به صورت آزمایشی کشوری در سواحل چاف و چمخاله شهرستان لنگرود اجرا خواهد شد در حال پیگیری است.

به گفته وی، با اجرای این طرح با جداسازی ساحل و همچنین جلوگیری از ورود وسایل نقلیه به ساحل، محیطی امن برای استفاده اقشار مختلف از ساحل فراهم می شود.

مدیرکل دفتر امور مجلس و هماهنگی استان های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: طرح های توسعه محور اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان در اجرای طرح های زیرساختی و احداث تأسیسات گردشگری با جذب اعتبارات لازم با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت.

زینالی با بیان اینکه در مصوبه آزادسازی سواحل، وزارت کشور به همراه وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و سازمان برنامه و بودجه وظیفه ساماندهی سواحل را برای استفاده بهتر مردم از این نعمت خدادادی برعهده دارند.

تصریح کرد: طرح ساماندهی سواحل که در سفر رئیس جمهوری به استان گیلان نیز بر لزوم اجرای آن تأکید شد با جدیت در حال پیگیری است که با اجرای آن موجبات بهره مندی عموم اقشار جامعه از این نعمت خدادادی فراهم می شود.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان