[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، فرماندار شهرستان آستارا امروز ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان در محل آموزش و پرورش با اشاره به بازگشایی مدارس از ۱۴ فرودین اظهار کرد: سهل انگاری و تصمیم گیری های یک طرفه ممکن است به سیستم آموزشی مدارس آسیب وارد کند.

عنایت رضایی پور با بیان اینکه دانش آموزان، عوامل اجرایی مدرسه، آموزگاران و دبیران باید منظم و درچهارچوب برنامه هفتگی و ابلاغ صادره در مدارس حضور یابند، گفت: در صورت غیبت غیرموجه دانش آموزان باید در چهارچوب آیین نامه اجرایی مدارس با آن ها برخورد شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان آستارا با اشاره به اینکه همه باید دست به دست هم بدهیم تا سیستم آموزشی کشور به روال سابق خود باز گردد، افزود: آموزش وپرورش با همکاری بخشداری ها، شهرداری ها و دهیاری ها از مدارس بازدید داشته و مشکلات احتمالی را مرتفع کنند.  

فرماندار شهرستان آستارا با بیان اینکه روابط عمومی آموزش و پرورش به همراه خبرنگاران نسبت به اقناع سازی اولیا و دانش آموزان جهت حضور در مدارس اقدام کنند، بیان کرد: بازرسان آموزش و پرورش با بازدیدهای مستمر شبه ها و ابهام های احتمالی اولیا، دانش آموزان و فرهنگیان را رفع کنند. 

اسکان حدود ۳ هزار گردشگر فرهنگی در مدارس آستارا

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا با بیان اینکه تعلیم و تربیت تعطیل بردار نیست، اظهار کرد: طبق تأکیدات مقام عالی وزارت و مصوبه ستاد ملی کرونا مدارس از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ تمام حضوری می شوند و گام های عملیاتی شدن این مهم با برگزاری جلسات توجیهی و هماهنگی برداشته شده است.

سید سجاد موسوی زدن ماسک، تزریق ماسک و رعایت بهداشت فردی را از جمله الزمات حضور دانش آموزان در مدارس دانست و افزود: عوامل اجرایی مدرسه در صورت مشاهده دانش آموز مبتلا نسبت به ثبت اطلاعات آن در سامانه نظام مراقبت کووید ۱۹ اقدام کنند.

دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان آستارا تعداد مدارس اسکان این شهرستان را ۱۷ واحد آموزشی با ۱۳۰ کلاس درس دانست و گفت: از ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ تاکنون حدود سه هزار نفر از گردشگران فرهنگی در مدارس این شهرستان اسکان داده شده اند که شهرستان آستارا به لحاظ رتبه در جایگاه چهارم قرار دارد. 

انتهای پیام /۸۴۰۰۷


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : کرونا

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان