[ad_1]

حسین ابراهیمیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری نخستین هفته قرآن و عترت استان گیلان، اظهار کرد: این برنامه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و به همت مؤسسه تسنیم قرآن و عترت استان گیلان برگزار می شود.

وی گفت: این هفته به منظور شناسایی استعدادهای بالقوه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه با هدف ترویج و تبلیغ آموزه های قرآن و عترت و تبدیل آنها به استعدادهای بالفعل در سطح استان برگزار می شود.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه این هفته در بخش های مختلفی برگزار می شود که مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری یکی از این بخش ها را تشکیل می دهد، ادامه داد: علاقه مندان به شرکت در این بخش می توانند آثار خود را تا ۱۵ فروردین ماه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی با بیان اینکه آثار باید در قالب سرمقاله و یادداشت، خبر و تیتر، گزارش و مصاحبه بوده و در یکی از نشریات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری دارای مجوز منتشر شده باشد، اضافه کرد: مباحث و معارف مرتبط با حوزه قرآن و عترت، تبیین و ترویج هنری سبک زندگی قرآن، نقد و بررسی فعالیت های قرآن و عترت در استان گیلان از موضوعات این بخش است.

ابراهیمیان با اشاره به اینکه پدیدآورندگان آثار و شرکت کنندگان می توانند سه اثر ارسال کنند، تصریح کرد: آثاری که فاقد نام صاحب اثر باشند در صورت تأیید مکتوب رسانه ذیربط مورد قبول و داوری می شوند.

وی اضافه کرد: شرکت کنندگان آثار خود را می توانند از طریق از طریق تارنمای ضحی به نشانی zohagil.ir و یا آدرس رشت، خیابان شهید احمدزاده، جنب بوستان ملت، تالار مرکزی رشت، طبقه اول، دفتر دبیرخانه هفته قرآن و عترت استان گیلان ارسال کنند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان