انهدام شرکت هرمی در چاف و چمخاله

۱۴۰۱/۰۱/۱۴ ۱۸:۵۲ چاپ کد خبر: 156432
به گزارش لنگرخبر، سردار «عزیزاله ملکی» با اشاره به این که معمولا سرگروه های شرکت های هرمی با وعده دادن پوشالی برای کسب درآمد و اشتغال به جذب افراد به ویژه جوانان در این شبکه ها اقدام می کنند، گفت: پلیس به هیچ وجه اجازه نمی دهد عده ای با سوء استفاده ازعدم آگاهی افراد برای کسب منافع اقتصادی نامشروع و غیرقانونی خود، امنیت اقتصادی جامعه را برهم بزنند.

وی از دریافت خبری در خصوص فعالیت یک شرکت هرمی در شهرستان لنگرود و بررسی موضوع توسط پلیس خبر داد و افزود: ماموران کلانتری ۱۳ چاف و چمخاله با اقدامات فنی و نامحسوس ضمن اطمینان از صحت موضوع، محل فعالیت اعضای این باند را در یک خانه ویلایی در سطح حوزه استحفاظی خود شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان این که پلیس با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و ۱۰ نفر از اعضای این شرکت هرمی را دستگیر کرد، گفت: ۲۹ جلد کتاب جزوه آموزشی در خصوص فعالیت و عضوگیری در شرکت های هرمی نیز از این مکان کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی اشاره کرد و گفت: با توجه به هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه این گونه شرکت ها، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در شرکت های هرمی نابود می کنند.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان