[ad_1]

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی از مسئولان اجرایی کشور خواست تا شرایط حضور بانوان در ورزشگاه را فراهم کرده و با خاطیان اتفاقات مشهد در بازی ایران - لبنان برخورد کنند.

به گزارش ایسنا، الهویردی دهقانی در جلسه علنی امروز(دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با اشاره به محتوای اقتصادی نام گذاری هر سال توسط مقام معظم رهبری گفت: مسئولین جامعه برای به کارگیری علم وفنون جدید و عبور از تولید سنتی و صنعتی فرسوده باید تولید دانش بنیان و اشتغال آفرینی را سرلوحه کار خودشان قرار دهند.

نماینده مردم ورزقان در مجلس به لزوم همکاری مراکز صنعتی خبر داد و گفت: مسئولین اجرایی به ویژه دانشگاهی و صنعتی کشور باید فنون تولیدی کشور را تجاری سازی کنند. شرکت های دانش بنیان باید علم نوین را جهت افزایش راندمان تولید، کیفیت، کمیت، و در نهایت کاهش قیمت تمام شده، به کار برند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس یازدهم از تیم مذاکره کننده خواست که در توافقات لغو همه تحریم ها، حذف نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران از لیست تروریستی ادعایی دشمنان را لحاظ کنند.

در مبادلات تجاری از ارز ملی کشورها استفاده کنیم

دهقانی تأکید کرد: هر توافقی بدون لغو تحریم ها، توافقی موقتی یا نیرنگ است. سیاست بی اثرکردن تحریم ها باید در هر شرایطی و با شدت دنبال شود. از دولت می خواهم که در مبادلات تجاری از ارزهای ملی کشورها استفاده و سیاست حذف دلار آمریکا را دنبال کند.

نماینده مردم ورزقان در مجلس با اشاره به جنگ یمن و بحران اوکراین به کشورهای همسایه توصیه کرد که "درس عبرت بگیرند و خانه هایشان را محل توطئه دشمنان - رژیم صهیونیستی - قرار ندهند" چرا که در غیر این صورت به شدت پشیمان خواهند شد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ضمن درخواست از دولت بابت همسان سازی حقوق بازنشستگان، از وزیر آموزش و پرورش خواست تا هر چه سریع تر رتبه بندی فرهنگیان را اجرایی کند.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: تبدیل وضعیت کارگران و کارمندان در بخش های دولتی، نیمه دولتی انجام دهید و دست واسطه ها و دلال ها را قطع کنند. همچنین از وزیر صمت می خواهم که به انحصارگرایی صنایع به خصوص صنعت خودروسازی پایان دهند تا فضا برای رقابت سازنده فراهم شود.

حفظ حقوق زنان، فراهم کردن شرایط حضور بانوان در استادیوم
با خاطیان اتفاقات مشهد برخورد جدی شود

نماینده مردم ورزقان در پایان نطقش خطاب به مسئولان اجرایی کشور گفت: در حفظ حقوق زنان کشور کوشا باشید و شرایط حضور بانوان کشور در ورزشگاه ها را در چارچوب قانون قراهم آورید و با خاطیان مسائل مشهد برخورد جدی کنند. 

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان