[ad_1]

به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، دکتر حسین ابراهیمی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در رشت در تبیین رویکردهای راهبردی و برنامه های اجرایی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اظهار کرد: تامین اجتماعی گیلان در بخش درمان مستقیم دارای ۱۴ مرکز اعم از بیمارستان، پلی کلینیک تخصصی و مراکز درمانی به بیماران بیمه شده تامین اجتماعی خدمات ارایه می کند.


وی با اشاره به میزان خدمات انجام شده در سال گذشته افزود: در تنها بیمارستان تامین اجتماعی گیلان به حدود ۱۳ هزار نفر خدمات درمانی ارایه شده است.


مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان از اعمال ۷۰۰۰ هزار جراحی در بیمارستان رسول اکرم (ص)، ارایه خدمات سرپایی به بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر و همچنین ارایه بیش از یک میلیون نفر خدمات پاراکلینیکی در سال گذشته خبر داد.


ابراهیمی، توسعه فضای فیزیکی را یکی از اولویت های مهم مدیریت درمان گیلان دانست و گفت: بیمارستان ۶۴ تختخوابی تامین اجتماعی کومله لنگرود هم اکنون در حال تجهیز و جذب نیرو از طریق آزمون بوده و به زودی راه اندازی خواهد شد.


وی همچنین از اخذ مصوبه ساخت مراکز درمانی در شهرهای صومعه سرا، رضوانشهر، توتکابن، منجیل و ساخت درمانگاه تخصصی در محوطه بیمارستان حضرت رسول اکرم رشت خبر داد.


مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان از جذب بیش از ۵۰۰ نفر نیرو در استان خبر داد و بیان کرد: این نیروها از طریق آزمون شامل پزشک، پرستار، پیراپزشک، تأسیسات، نگهبان و خدمات خواهد بود.


ابراهیمی با بیان اینکه مدیریت درمان در بخش درمان غیر مستقیم با حدود دو هزار و ۱۵۰ مرکز تشخیصی و درمانی فعالیت می کند، تصریح کرد: حدود ۶۰۰ پزشک عمومی، بیش از ۴۰۰ پزشک متخصص و فوق تخصص، ۱۰۰ دندانپزشک، بیش از ۴۰۰ داروخانه، بیش از ۵۰۰ مرکز پاراکلینیک، حدود ۹۰ درمانگاه و ۳۴ بیمارستان در این بخش به مردم خدمت می کنند.


وی از پرداخت تسهیلات ویژه سازمان تامین اجتماعی در بخش درمان غیر مستقیم نیز اشاره کرد و گفت: در این بخش به برخی از بیماران بیمه شده از جمله بیماران خاص، بیماران پیوندی، شیمی درمانی و MS خدمات ارایه می شود.


مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان از احداث بخش سلولی مولکولی پلی کلینیک تخصصی شماره یک رشت خبر داد و بیان کرد: این مرکز پنجمین مرکز تامین اجتماعی و نخستین مرکز سرپایی دارای فضای مجازی انجام آزمایش سلولی مولکولی در سطح کشور است.


ابراهیمی همچنین تجهیز پلی کلینیک شماره یک رشت، تجهیز بخش رادیولوژی پلی کلینیک تخصصی شماره یک رشت، خریداری جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه CARM دیجیتال اتاق عمل، تجهیز بیمارستان حضرت رسول به اتو آنالیزور بیوشیمی، تجهیز درمانگاه تخصصی لنگرود به آزمایشگاه رفرنس شرق گیلان، خرید دستگاه اکسیژن ساز دوم در بیمارستان حضرت رسول، خرید به روز ترین سیستم کامل آرتروسکوپی دنیا را در کنار دیگر تجهیزات از جمله اقدامات انجام شده در راستای درمان بیمه سامان تامین اجتماعی استان برشمرد.


انتهای پیام/۸۴۰۰۸


 


[ad_2]

منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان