[ad_1]

فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای با محکوم کردن حادثه تروریستی در حرم رضوی، بر لزوم حفظ اتحاد و وحدت مسلمین در برابر دشمنان مشترک و آمران اصلی چنین جنایت هایی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، متن بیانیه فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر آنان که تا کشف حقیقت تفقه به پیش تاختند و برای قوم و ملت خود مُنذران صادقی شدند که بند بند حدیث صداقتشان را قطرات خون و قطعات پاره پاره پیکرشان گواهی کرده است و حقاً از روحانیت راستین اسلام و تشیع جز این انتظاری نمی رود که در دعوت به حق و راه خونین مبارزه مردم، خود اولین قربانیها را بدهد و مُهر ختام دفترش شهادت باشد. آنان که حلقه ذکر عارفان و دعای سحر مناجاتیان حوزه ها و روحانیت را درک کرده اند در خلسه حضورشان آرزویی جز شهادت ندیده اند و آنان از عطایای حضرت حق در میهمانی خلوص و تقرب جز عطیه شهادت نخواسته اند.

این فراز نورانی از پیام امام راحل عظیم الشان (ره) خطاب به روحانیت، زیباترین و وزین ترین واژگان در توصیف پیشگامی روحانیت متعهد شیعه در صف خدمت و جهاد و تبیین معارف توحیدی و ختم این مجاهدت شورانگیز به شهادت در راهش می باشد.

حادثه اخیر تروریستی که در حرم مطهر رضوی اتفاق افتاد و منجر به شهادت گوهری دیگر از سلسله جلیله روحانیت شد، موجب تالم و تاثر قلبی امت مسلمان شد. مرحوم حجت الاسلام و المسلمین اصلانی سالها در حاشیه شهر مقدس مشهد مشغول خدمت به مردم اعم از ایرانیان و مهاجران ساکن آن منطقه، فارغ از تشیع و تسنن آنها بود. همین خدمت صادقانه موجبات خشم و نفرت وهابیت تکفیری بوده و هست و این جنایت هولناک نشان از این واقعیت دارد که این جنایتکاران تا چه اندازه از وحدت شیعه و سنی و یکپارچگی امت اسلام واهمه دارند تا مبادا نقشه های اربابان آمریکایی و صهیونیستی ایشان دچار مشکل گردد.

فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک و تسلیت این شهادت شورانگیز در ماه مبارک رمضان، با زبان روزه و متبرک به زیارت حضرت علی بن موسی الرضا(ع),، این واقعه تروریستی را محکوم نموده, بر لزوم حفظ اتحاد و وحدت مسلمین در برابر دشمنان مشترک و آمران اصلی چنین جنایت هایی تاکید می نماید.»

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان