[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلیل قاسمی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حمایت از نخبگان علمی زمینه ساز رشد اقتصادی استان گیلان است، گفت: ایجاد فرصت های مادی برای حمایت از نخبگان و مخترعین هر شهرستان منجر به ایجاد فضای کسب و کار می شود.

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه قدس گیلان با بیان اینکه با توجه به نامگذاری امسال، باید به نقش شرکت های دانش بنیان در توسعه کشور بیشتر توجه شود، افزود: برای تحقق شعار سال باید از شعارها و کلیشه ها فاصله گرفته و به صورت عملی از مراکز دانش بنیان حمایت کنیم.

وی با اشاره به غیرفعال بودن بخش اعظمی از شرکت های دانش بنیان در گیلان، عنوان کرد: اغلب شرکت های دانش بنیان در گیلان غیر فعال هستند و شرکت های فعال هم با مشکلات زیادی مواجه هستند لذا باید ساماندهی و فعال کردن آنها در دستور کار قرار گیرد.

قاسمی با تاکید بر حمایت همه جانبه از مراکز علمی و دانش بنیان، بیان کرد: سازمان بسیج علمی و فناوری سپاه قدس گیلان برای حمایت از مراکز دانش بنیان و کمک به مسئولان در این خصوص از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

وی با اشاره به اینکه ارائه تسهیلات حمایتی به شرکت های دانش بنیان در احیا و تقویت آنها مؤثر است، گفت: گیلان ظرفیت های خوبی در حوزه مراکز دانش بنیان دارد و فعال کردن این حوزه نیازمند عزم جدی تر مسئولان ذیربط است.

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه قدس گیلان با اشاره به ایجاد مراکز رشد در تمامی شهرستان های گیلان، بیان کرد: اعتماد به جامعه علمی، دانش بنیان متعهد و علمی و پژوهشگران دلسوز انقلابی توانمند راه حل همه مشکلات استان است.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان