[ad_1]

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه در مساله برجام نباید مانند قبل کلاه سرمان برود، اظهار کرد: برجام چه به نتیجه برسد و چه نرسد این دولت و ملت زیر پرچم ولایت فقیه به داخل تکیه کرده اند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی خطیب نماز جمعه این هفته تهران در خطبه دوم نماز جمعه این هفته با اشاره به مذاکرات برجام با بیان این که برخی مقامات آمریکایی گفته اند که حمله به نیروهای آمریکایی مانع برجام است، اظهار کرد: قبل از برجام نیز پهپاد گرانقیمت آمریکایی شکار شد و در سوریه وعین الاسد نیز هدف های آنها مورد اصابت قرار گرفت اما اینها مربوط به برجام نیست بلکه معلول حضور نامشروع آنها در منطقه است و تا این حضور نامشروع وجود دارد حملات همچنان ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در مساله ادامه مذاکرات برجامی توصیه های مقام معظم رهبری، عدم اعتماد به طرف مقابل، گرفتن تضمین های مناسب و راستی آزمایی است که این توصیه ها خواست عموم مردم نیز هست. انرژی هسته ای جزو نیازهای اصلی ما در ابعاد مختلف است و در مساله برجام نباید مانند قبل کلاه سرمان برود.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: برجام چه به نتیجه برسد و چه نرسد این دولت و ملت زیر پرچم ولایت فقیه به داخل تکیه کرده اند اما دولت سعی و تلاشش را می کند که رفع تحریم اتفاق بیفتد و تا آنجایی که توان دارند در مورد این موضوع می کوشند.

ادامه دارد


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان