[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس، مشکات الزهرا صفی دختر تنیس باز ایران در خصوص شرکت در مسابقات بلغارستان و پرداخت هزینه های سفرش توسط فدراسیون جهانی تنیس اظهار کرد: فدراسیون جهانی لطف بزرگی کرده و یک امتیازی را به من داده است. اصول آن به این صورت است که برای بازیکنان زیر ۱۰۰ دنیا و بزرگسالان شرایطی وجود دارد. خدا را شاکرم که توانستم جزء این شرایط و این تیم باشم و آنها مرا به چندین مسابقه در اروپا بفرستند. هزینه های بلیت و اقامتگاهم را پرداخت می کنند. گرفتن ویزا و یکسری از مسئولیت ها به عهده خودم و خانواده ام است. امیدوارم ویزا را به موقع دریافت کرده و بتوانم برای این تجربه ها خود را رسانده و از آمادگی کافی برخوردار باشم.

وی از تجربه حضورش در اروپا گفت: بازی کردن در اروپا و حضور در تیم آی تی اف تجربه بسیار خوبی است. من تجربه مسابقه دادن در اروپا را نداشتم. مسابقات متعددی را با بازیکنان اروپایی داشته ولی هیچ وقت در اروپا مسابقه ندادم. بازیکنان اروپایی هم بسیار خوب هستند.

مشکات الزهرا صفی با اشاره به مسابقات پیش روی خود ادامه داد: مسابقات پیش روی من از سطح بالایی برخوردار است. این مسابقات می تواند رنکینگ من را در جدول اصلی فرنچ اوپن بهبود بخشد. از جمله این بازی ها، مسابقات سطح یک است که سطح بالایی دارد . امیدوارم با یک آمادگی خوبی پس از این در مسابقات فرنچ اوپن گرند اسلم در قالب تیم آی تی اف حاضر شوم. اگر بتوانم به موقع ویزای خود را گرفته و در مسابقات شرکت کنم، مجدد یک تاریخ سازی بزرگی را برای کشور و تنیس ایران به ارمغان خواهم آورد.

 

او ضمن تشکر از همه کسانی که در این مسیر همراهش بودند، خاطرنشان کرد: از آقای صدری، رئیس فدراسیون تنیس کشور و هیات تنیس استان البرز که در این مدت کمک شایانی به من کردند تشکر می کنم. همچنین قدردان مربیان کرواتم هستم که بدون حضور آنان، گرنداسلم بازی کردن برای من مثل یک رویا بود. مربیان من گرنداسلم های متعددی را بازی کرده و جزء بازیکنان زیر ۱۰۰ دنیا بودند. این موضوع از مزیت های اساسی برای من محسوب می شود. چرا که من توانستم با مربیانی کار کنم که در آن شرایط بودند و تجربیات بسیاری را داشتند و همین امر کمک بزرگی را به من کرد.

دختر تاربخ ساز تنیس که با برنامه «باشگاه بانوان» رادیو ورزش گفت وگو می کرد در پایان از اتفاقات اخیر خود گفت: بزرگترین اتفاق زندگی من بازی در مسابقات گرنداسلم بود. یکی دیگر از این رویدادها پس از مسابقات برزیل، بازگشت یکی از مربیان کرواتم به دلیل مسائل شخصی به کشورش بود. من در حال حاضر فقط با یک مربی کروات کار می کنم. امیدوارم این شرایط در کشور فراهم شود و این مربی در ایران بماند. کشور ایران روز به روز در حال پیشرفت باشد. چرا که بدون حضور این مربیان گرنداسلم بازی کردن برای من یک رویا بود.

انتهای پیام/


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : تاریخ ساز تنیس

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان