[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، عباس اهرابی ظهر شنبه در گفتگو با رسانه ها با اشاره به اینکه یافتن حامی برای ایتام و فرزندان محسنین یکی از برنامه ها و اولویت های کمیته امداد است، اظهار کرد: در حال حاضر ۴۲ هزار نفر به عنوان حامی از سه هزار و ۳۹۵ نفر از ایتام و فرزندان محسنین حمایت می کنند.

مدیر کل کمیته امداد گیلان با اشاره به اینکه همچنان ۸۳۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین در استان چشم انتظار حامی هستند، گفت: کمک هزینه معیشتی و درمانی، تحصیلی و مسکن ایتام و فرزندان محسنین توسط حامیان برطرف می شود.

وی با بیان اینکه سرانه نقدی دریافت هر فرزند یتیم و فرزندان محسنین به ترتیب حدود ۵۰۰ و ۲۰۰ هزار تومان است، بیان کرد: حامیان بیش از ۷۳ میلیارد تومان طی سال گذشته به فرزندان معنوی خود اهدا کرده اند.

اهرابی ادامه داد: بیش از ۴۴ میلیارد تومان از میزان کمک های اهدایی حامیان در سال جاری نقدی و مابقی نیز غیر نقدی بوده است.

وی با دعوت از همه نیکوکاران و خیران برای حمایت از یک یا چند فرزند معنوی، تصریح کرد: این افراد می توانند با ثبت نام در ekram.emdad.ir نسبت به انتخاب فرزند معنوی با شرایط مورد نظر خود اقدام کنند.

مدیر کل کمیته امداد گیلان با اشاره به اینکه امکان مراجعه حضوری و تلفنی نیز برای حامیان وجود دارد، اضافه کرد: ارسال عدد یک به سر شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ نیز از روش های دیگر برای ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین است.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان