[ad_1]

نایب رئیس دوم کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گزارشی از جلسه این کمیسیون با جمعی از هنرمندان حوزه سینما به مناسبت هفته هنر اسلامی ارایه کرد.

غلامرضا منتظری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به جزئیات جلسه عصر یکشنبه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به مناسبت هفته هنر اسلامی و سالروز شهادت شهید آوینی در جلسه امروز کمیسیون فرهنگی با سه مجموعه از هنرمندان به گفت وگو نشستیم؛ جلسه اول با دست اندرکاران مجموعه تلویزیونی پلاک ۲۳ بود؛ هنرمندان و عوامل این مجموعه مسایل و مشکلات خود را مطرح کردند  و بنا شد تا به جهت افزایش تولید سریال های طنز با رویکردهای فرهنگی و اجتماعی با صداوسیما وارد گفت وگو شویم.

وی افزود: در جلسه امروز کمیسیون فرهنگی دست اندرکاران سریال در دست تولید سنجر خان که مربوط به خطه دلیرمردان کردستان است نیز حضور یافتند. سنجر خان چهره ای ملی است که در عرصه دفاع از حقوق مردم و حریم ایران اسلامی نقش تعیین کننده ای داشته و نزد کردها چهره ای عزیز و تاثیرگذار است.

نایب رئیس دوم کمیسیون فرهنگی با اشاره به پخش بخش هایی از سریال در دست تولید سنجر خان در جلسه این کمیسیون بیان کرد: عوامل این سریال مشکلات و دغدغه های مالی خود را طرح کردند و قرار شد کمیسیون پیگیر انتظارات حمایتی این مجموعه باشد تا بتوانیم با کمک صداوسیما، وزارت ارشاد و نهادها و سازمان های علاقه مند به کارهای فرهنگی برای باز کردن گره ای از مشکلات این دوستان باز کنیم.

منتظری خاطر نشان کرد: سومین گروهی که در جلسه امروز کمیسیون فرهنگی حضور پیدا کردند ریاست و مسئولان انجمن های سازمان بسیج هنرمندان کشور بودند؛ در این جلسه در ابتدا گزارشی از کارنامه این سازمان ارائه و سپس مشکلات و انتظارات پیش روی این سازمان مطرح شد. در پایان جلسه مقرر شد تا نشست مشترکی با وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ریاست صدا و سیما و همچنین ریاست سازمان بسیج کشور داشته باشیم تا درباره استفاده از ظرفیت هنرمندان بسیجی کشور در جهت تولید آثار فاخر هنری و ادبی و به ویژه کادرسازی و تربیت نیرو و هنرمندان در تراز انقلاب بحث و تبادل نظر کنیم.


انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان