[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار عزیزالله ملکی امروز درجمع خبرنگاران با بیان اینکه  مبارزه با احتکار و قاچاق کالا را یکی از اولویت های اصلی مجموعه انتظامی در برخورد با مفسدان اقتصادی عنوان و اظهار کرد: پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون شکنی و اخلال در بازار برخورد خواهد کرد.

وی با اشاره به دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به احتکار شکر یارانه ای در شهرستان آستانه .اشرفیه گفت: با دریافت این خبر بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و با اقدامات نامحسوس صورت گرفته، صحت موضوع محرز و انبار احتکار شناسایی شد. 

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به کشف ۱۷ تن شکر احتکار شده در آستانه اشرفیه افزود: مأموران با هماهنگی قضایی به همراه کارشناس اداره صمت در بازرسی از این انبار، ۱۷ تن و ۱۰۰ کیلوگرم شکر احتکار شده را کشف کردند.

 ملکی ارزش این محموله را بر اساس نظر کارشناسان، دو میلیارد و ۵۶۵ میلیون ریال عنوان و بیان کرد: متهم ۵۹ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

وی با اشاره به پلمب انبار احتکار شکر در آستانه اشرفیه تصریح کرد: برخورد قاطع و قانونی با محتکران به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و مردم نیز می توانند در صورت اطلاع از فعالیت این افراد، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان