[ad_1]

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یا تقدیر از مواضع اخیر وزیر امور خارجه مبنی بر اینکه مذاکرات مستقیم با آمریکا هیچ فایده ای ندارد، اظهار کرد: درخواست داریم عوامل دست آموز قهرمان پوشالی دیپلماسی به هیچ وجه در تیم مذاکره کننده ایران حضور نداشته باشند، در غیر اینصورت متحمل ضررهای جبران ناپذیری خواهیم شد.

به گزارش ایسنا، غلامحسین رضوانی عضو کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی در جلسه روز دوشنبه مجلس در تذکری شفاهی با اشاره به حادثه مشهد گفت: اقدام تاکتیکی عوامل شیطان بزرگ در هتک حرمت حریم رضوی به منظور تثبیت استراتژی تفرقه افکنانه بین برادران مسلمان و مردم منطقه بود. محکومیت این جنایت توسط همه آنها که از جوهر انسانیت خارج نشده اند و عدم محکومیت آن توسط کسانی که همواره در پازل آمریکا بازی می کنند، امری قابل پیش بینی بود.

وی تاکید کرد: باید هوشیار باشیم که غرب گرایان به قدری خود را به شیطان بزرگ فروخته اند که در سه مقطع سال های ۶۹، ۸۰ و ۱۴۰۰ تلاش داشتند در اجابت به درخواست آمریکا برای کشاندن جمهوری اسلامی ایران به جنگ، موضع گیری صریح داشتند؛ ابتدا صدام را خالد ابن ولید نامیدند و شایسته هم پیمانی دانستند، در سال ۸۰ طالبان را شایسته این امر دانستند و در ۱۴۰۰ گفتند که باید با طالبان بجنگیم؛ می بینیم که بصورت ظاهری این مواضع متناقض است. آنها می خواستند مسیر را برای آمریکا هموار کنند تا آمریکا در شرایطی که یاغی بود، بتوانند درباره ایران تعرضاتی را انجام دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به مواضع رئیس جمهوری درباره مذاکرات هسته ای اظهار کرد: از آقای رئیسی به خاطر مواضع مستحکم ایشان درباره مذاکرات تشکر می کنم. همچنین مواضع اخیر آقای امیر عبداللهیان که خوشبختانه اعلام کردند که مذاکرات مستقیم با آمریکا هیچ فایده ای ندارد، شایسته قدردانی است. درخواست داریم عوامل دست آموز قهرمان پوشالی دیپلماسی به هیچ وجه در تیم مذاکره کننده ایران حضور نداشته باشند، در غیر اینصورت متحمل ضررهای جبران ناپذیری خواهیم شد.

رضوانی در پایان با تاکید بر لزوم توجه دولت به موضوع گرانی گفت: برای گرانی هایی افسارگسیخته چاره جویی شود، هرچند متاسفانه با توجه مصوبه حذف ارز ترجیحی که توسط مدیریت مجلس تدارک شد، حق داریم اظهار نگرانی کنیم به خصوص در زمینه دارو که اتفاق بدی افتاده است.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان