[ad_1]

رسول منفرد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به خلق ۲۵ پرتره از هنرمندان و قهرمانان گیلانی طی سال های اخیر، اظهار کرد: قرار است امسال نیز ۵ پرتره دیگر به این تعداد اضافه شود که یکی از آنها متعلق به استاد «حبیب الله پورسیفی» است.

رئیس حوزه هنری گیلان با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان برنامه خوشنویسی در سه شهرستان استان برگزار می شود، تصریح کرد: نمایشگاهی با موضوع هنر انقلاب و با رونمایی از ۲۰ پوستر از هنرمندان تراز اول کشور از فردا (۲۱ فروردین) در حسینیه هنر رشت برپا می شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت استاد «حبیب الله پورسیفی» در ۲۳ فروردین ماه، بیان کرد: در این مراسم از پوستر این شخصیت برجسته و فیلمی با عنوان «روزگار حبیب» نیز رونمایی می شود.

منفرد با بیان اینکه عصر شعر انقلاب به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی نیز از امروز برگزار شده است، افزود: اجرای تعزیه طی ۵ روز در پیاده راه فرهنگی رشت نیز از دیگر برنامه های این هفته به شمار می رود.

وی ادامه داد: اجرای گروه های سرود استانی هر روز ساعت ۱۸ در محل پیاده راه فرهنگی رشت برپا شده و ۱۵ نفر از فعالان فرهنگی و هنری استان نیز در نمازهای جمعه در خصوص هنر انقلاب و الزامات آن و چگونگی هم افزایی مردم با این مهم صحبت می کنند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان