[ad_1]

نماینده مردم زنجان در مجلس یازدهم نسبت به آنچه "وجود ابهام خطرناک" در متن مذاکرات وین خواند، هشدار داد و از نمایندگان خواست که به گزارش های ارسالی اکتفا نکرده و از باب وظیفه نظارتی مجلس به موضوع ورود کنند.

به گزارش ایسنا، مهدی باقری در جلسه علنی امروز(سه شنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت حمله به طلاب در حرم رضوی گفت: ماه رمضان، ماه توجه و مهربانی به یکدیگر و به ویژه محرومین است. امام راحل فرمود گمان نمی کنم عباداتی بالاتر از خدمت مسئولین به محرومین وجود داشته باشد. امروز نظام اسلامی به آرمان های شهدا نزدیک است.

محرومین در انتهای صف جامعه هدف هستند

نماینده مردم زنجان در مجلس یازدهم با بیان اینکه جهت گیری تمام مسئولین کشور در راستای خدمت به مردم محرومین است، گفت: با وجود اولویت و نیاز در بهره مندی از خدمات، محرومین جامعه در انتهای صف جامعه هدف هستند. هنوز با گذشت بیش از ۴۰ سال از انقلاب، همچنان در انتظار دریافت بعضی خدمات هستند. مثلا برخی از روستاهای زنجان و طارم از نبود خدمات اینترنت و جاده مناسب رنج می برند.

مبنای ارزیابی اشتغال، بیمه شدگان تأمین اجتماعی هستند

باقری همچنین به ضرورت افزایش میزان اشتغال اشاره کرد و گفت: شعار سال مقام معظم رهبری موید این نیاز جدی است. مراجعات بسیاری به دفاتر نمایندگان می شود و ما در پاسخ شرمنده ایم. دولت محترم در پایان سال ۱۴۰۱ باید گزارش بیمه شدگان تأمین اجتماعی را به ما بدهد. مبنای ارزیابی ما این است.

هزینه های اقامتی در مشهد و قم سر به فلک کشیده است

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس یازدهم با اشاره به ضرورت سامان دهی سربازان و نحوه سربازی گفت: یکی از دلخوشی مردم محروم سفرهای زیارتی است. نوروز امسال، هزینه های اقامتی مشهد و قم مقدس سر به فلک کشیده بود. زائران امام حسین (ع) هم در سختی هستند. امیدوارم برای اربعین سختی ها جبران شود.

احساس می کنم ابهامات بسیار اساسی و خطرناکی در متن مذاکرات وجود دارد

نماینده مردم زنجان در مجلس درباره مذاکرات وین گفت: دستگاه دیپلماسی برای جلب منافع ملت تأسیس شده است. اعتمادی که به گروه مذاکره کننده قبلی و فعلی وجود دارد، نباید مانع وظیفه نظارتی مجلس شود. با توجه به اخباری که می رسد، احساس می کنم ابهامات بسیار اساسی و خطرناکی در متن مذاکرات وجود دارد. به رئیس مجلس  و نمایندگان تأکید می کنم که از باب وظیفه نظارتی به موضوع ورود کنید و به گزارشهایی که از متن به شما داده می شود، اکتفا نکنید.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان