[ad_1]

نایب رئیس دوم کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها اقدام مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص مصوبه خودرویی مجلس را خلاف قانون دانست و گفت: شما با این اقدام خلاف مردم را درک نکردید و بخشی از گرانی ها به همین مصوبه ای بر می گردد که برخلاف قانون تصویب کردید.

به گزارش ایسنا، محمدرضا صباغیان بافقی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: از تلاش های بی وقفه شما تشکر می کنم، اما با همه این تلاش ها گرانی ها مردم را مستأصل کرده، به نحوی که به آنها سخت می گذرد. بدتر از گرانی هایی که مردم را عاصی کرده زجر آنها از بی نظارتی و هرج و مرج در قیمت هاست.

وی افزود: یک جنس با مشخصات واحد در یک بازار و خیابان با قیمت های متفاوتی فروخته می شود، آقای رئیس جمهور این امر ضمن گرانفروشی، فریبکاری و توهین به شعور مردم است. کدام فریبکاری و توهین به مردم بزرگتر از این است که تولید کننده خودسرانه یک جنس را ۵۰ درصد افزایش دهد و بعد اعلام کند که ۲۰ درصد تخفیف می دهم؟

مردم از بی نظارتی و هرج و مرج در قیمت ها زجر می کشند. یک جنس با مشخصات واحد در یک بازار و خیابان با قیمت های متفاوتی فروخته می شود، آقای رئیس جمهور کدام فریبکاری و توهین به مردم بزرگتر از این است که تولید کننده خودسرانه یک جنس را ۵۰ درصد افزایش دهد و بعد اعلام کند که ۲۰ درصد تخفیف می دهم؟ مرد میدانی برای نظارت انتخاب کنیدنایب رئیس دوم کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها خاطرنشان کرد: وقتی تولیدکنندگان اینگونه بر سر مردم کلاه می گذارند بدتر از آن این است که با جرات چنین کاری را انجام می دهند و دستگاه های نظارتی بازار را رها کرده اند.  مردم در شرایط سختی قرار دارند و به جایی رسیده که خانواده ها یک پرتقال و یک سیب خریداری می کنند، در حالی که در همین جامعه افرادی حقوق های چند ده میلیونی دریافت می کنند. آقای رئیس جمهور فکری کنید و مرد میدانی برای نظارت انتخاب کنید.

نماینده مردم بافق در مجلس در تذکر دیگری خطاب به مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص مصوبه خودرویی مجلس گفت: در این رابطه هم قانونگذاری کردید که هم خلاف بود و هم مردم را درک نکردید، بخشی از گرانی ها به همین مصوبه ای بر می گردد که برخلاف قانون تصویب کردید.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان