[ad_1]

چهارمین روز از هفتمین نمایشگاه و بازار فروش اسباب بازی کانون با برگزاری ویژه برنامه ای با حضور «عمو فیتیله ای ها» و «خاله شادی» همراه است.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، چهارشنبه ۲۴ فروردین ماه هم زمان با چهارمین روز از هفتمین نمایشگاه و بازار فروش اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برنامه ای با حضور «خاله شادی» و «عمو فیتیله ای ها» در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

این برنامه از ساعت ۲۱:۳۰ با اجرای «عمو شکلات» آغاز می شود و در ادامه خاله شادی به اجرای سرود قطار شادی و انجام مسابقه با کودکان حاضر در سالن می پردازد. همچنین اجرای سرود مترویی از دیگر برنامه های چهارمین روز نمایشگاه اسباب بازی ست.

از نکات قابل توجه این برنامه حضور عمو فیتیله ای ها، شخصیت های تلویزیونی محبوب کودکان و نوجوانان است.

همچنین این شب ها «مَل مَل» دیگر شخصیت محبوب کودکان در محل کانون در سه سانس ۱۶ تا ۱۷، ۱٨ تا ۱۹ و ۲۰ تا ۲۱ به اجرای نمایش می پردازد.

سخنرانی سیدمحمد نقیب معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه درباره این دوره از نمایشگاه و اقدامات فرهنگی مترو تهران از دیگر بخش های برنامه ویژه چهارمین روز نمایشگاه اسباب بازی ست.

هفتمین نمایشگاه و بازار فروش اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان علاوه بر این ویژه برنامه، به طور روزانه کارگاه های مهارتی و هنری با حضور مربیان مراکز کانون درنظر گرفته است که از ساعت ۱۷ تا ۱ بامداد میزبان کودکان و نوجوانان هستند.

علاقه مندان می توانند برای خرید حضوری محصولات هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به مرکز آفرینش های کانون مراجعه کنند یا از ۲۴ تا ۲۸ فروردین ماه در فروشگاه اینترنتی محصولات کانون به نشانی Digikanoon.ir  با ۱۰ درصد تخفیف برای خرید اینترنتی اسباب بازی ها اقدام کنند.

نمایشگاه و بازار فروش اسباب بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی مصادف با ایام ماه رمضان از ۲۱ تا ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ از ساعت ۱۷ تا ۱ بامداد در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می شود.

«عمو فیتیله ای ها» مهمان نمایشگاه اسباب بازی

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان