[ad_1]

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: زمانی که روحیه مردمی بودن در مسئولان نظام اسلامی حاکم باشد و مردم مسئولان را در بین خود ببینند آنگاه اعتماد متقابل بین مردم و مسئولان تقویت شده و امور بهتر از گذشته، پیش خواهد رفت.

اسماعیل حسین زهی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خطاب به مسئولان نظام و چگونگی تقویت ویژگی مردمی بودن در مسئولان بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی برگرفته از قوانین اسلامی است که بر حکومت مردم بر مردم تاکید دارد. در تمام انتخابات نظام اسلامی نظیر مجلس خبرگان رهبری که رهبر جامعه را انتخاب می کند، انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات ریاست جمهوری مردم نقش پررنگی دارند. دولت سیزدهم نیز با شعار دولت مردمی بر روی کار آمد.

مسئول نظام اسلامی باید صدای مشکلات مردم را بشنود

وی در ادامه اظهار کرد: مسئولان نظام اسلامی نیز باید در بین مردم بوده و صدای مشکلات مردم را بشنوند. از تمام اعضای دولت نیز انتظار می رود مانند رئیس جمهور در بین مردم حضور یافته و با آنها گفت و گو کنند. زمانی که مسئولان روحیه مردمی داشته باشند به دنبال آن اعتماد در جامعه تقویت شده و شفافیت نیز در جامعه رقم می خورد.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر اعتماد متقابل بین مردم و مسئولان نظام اسلامی تقویت شود، امور بسیار بهتر پیش خواهد رفت. شناخت مشکلات مردم اولین گام برای حل مشکلات است. زمانی که مسئولان روحیه مردمی داشته باشند و در بین مردم باشند آنگاه می توانند مشکلات را به طور دقیق شناسایی و برای حل آنان برنامه ریزی کنند.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان