[ad_1]

نماینده اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: گرانی دارو به اقشار ضعیف و متوسط جامعه فشار زیادی آورده کرده، آن ها علاوه بر درد بیماری باید دردهای دیگر را هم تحمل کنند؛ دولت در حوزه گرانی دارو چاره ای بیندیشد.

به گزارش ایسنا امان الله حسین پور در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در تذکری شفاهی گفت: دولت در وضعیت فعلی با گرانی های اخیر، بازنشستگان را دریابد. سازمان تأمین اجتماعی نیز به جای انفعال در مدیریت حرف های بازنشستگان را بشنود.

وی توجه به بازنشستگان به ویژه بازنشسته های فرهنگیان را بسیار ضروری خواند و گفت که هزینه زندگی آنها بالا رفته اما حقوق بازنشستگان خیلی کم است.

این نماینده مجلس با انتقاد از گرانی دارو گفت: گرانی دارو به اقشار ضعیف و متوسط جامعه فشار زیادی آورده کرده، آن ها علاوه بر درد بیماری باید دردهای دیگر را هم تحمل کنند؛ دولت در حوزه گرانی دارو چاره ای بیندیشد.

حسین پور در تذکر دیگری به وزیر آموزش و پرورش گفت: مجلس قانون رتبه بندی فرهنگیان را تصویب کرد تا کمکی به این قشر شده و بخشی از کسری آنها جبران شود اما آیین نامه اجرای این قانون گلایه بسیاری از فرهنگیان را به دنبال داشته است. با این آیین نامه تدوین شده بسیاری از فرهنگیان مشمول این قانون خوب مجلس نمی شوند.

وی با انتقاد از وضعیت خودرو گفت: وعده وزیر صنعت معدن تجارات برای بهبود وضعیت بی سر و سامان خودرو نه تنها محقق نشده که وضعیت خودروها بسیار بدتر از گذشته شده است.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان