محفل انس با قرآن در رودسر برگزار شد

۱۴۰۱/۰۱/۳۰ ۰۳:۵۴ چاپ کد خبر: 159654
[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، عصر دوشنبه محفل انس با قرآن به مناسبت هفته قرآن و عترت گیلان با حضور قاریان برجسته استانی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر برگزار شد.

محفل انس با قرآن در رودسر برگزار شد

قرآن باید به فرهنگ و هنر آراسته شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه در گفتمان فرهنگی دولت فعالیت ها بر پایه قرآن و مسجد نهادینه شده است، اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز در این مسیر حرکت می کند.

رضا ثقتی با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی اکثراً توسط خود مردم و با پشتیبانی سازمان ها اجرا می شود، افزود: فعالیت انجمن های فرهنگی زمینه ساز پیشرفت و توسعه در امور فرهنگی است.

وی با تأکید بر اینکه احیای انجمن ها در دستور کار قرار دارد و در این مسیر به دنبال تمرکززادیی هستیم، ادامه داد: میدان عملیات فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در شهرستان ها است.

محفل انس با قرآن در رودسر برگزار شد

ثقتی با اشاره به اینکه بسیاری از نخبگان فرهنگی و قرآنی در سطح شهرستان ها حضور دارند، اظهار کرد: هفته قرآن و عترت فرصتی مناسب برای بهره مند شدن از فیوضات ماه مبارک رمضان است.

وی با بیان اینکه قرآن باید به فرهنگ و هنر آراسته شود، ادامه داد: تأثیرگذاری هنر در این امر اجتناب ناپذیر است، تصریح کرد: محفل ها و حوزه های مختلف هنری، رسانه ای و دیگر بخش های هفته قرآن و عترت در حال اجرا است.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان