[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی پور بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان آستارا با اشاره به افزایش خودسرانه نانوایی ها، گفت: تعطیلی خودسرانه نانوایی ها قابل چشم پوشی نیست و مسئولان امر با خاطیان با قاطعیت برخورد کنند.

وی با اشاره به در پیش رو بودن فصل تابستان و احتمال ورود موج جدید گردشگران و مسافران به آستارا، مردم را به صرفه جویی و مصرف بهینه حامل های انرژی دعوت کرد و از مسئولان خواست در راستای تثبیت و پایداری شبکه های توزیع برق و آب اقدامات بهینه ای انجام دهند.

رضایی پور خواستار پیگیری تکمیل پروژه های نیمه تمام در منطقه و جذب و تخصیص اعتبارات عمرانی از سوی دستگاه های اداری شد و بر اتصال ادارات به اتوماسیون اداری تاکید کرد.

عنایت رضایی پور آمار واکسیناسیون کرونا را راضی کننده ندانست و قرارگاه شهید سلیمانی سپاه این شهرستان را برای بررسی میزان واکسیناسیون کارمندان ادارات مأمور کرد.

فرماندار آستارا همچنین از مسئولان خواست، تنها با خبرنگاران خبرگزاری های رسمی همکاری جدی و مستمر داشته باشند و از در میان گذاشتن مطالب خبری به طور مستقیم به فعالان فضای مجازی خودداری کنند.

۳۲ درصد جمعیت آستارا نوبت سوم واکسن را دریافت کرده اند

مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: ۳۲ درصد جمعیت نوبت سوم واکسن را دریافت کرده و این پایین ترین آمار در استان گیلان است لذا باید آستین ها را بالا زده و راهکار لازم را برای حضور مردم برای واکسیناسیون اتخاذ کرد.

فرید بصیری مقدم خواستار همکاری همه نهادها و ادارات شهرستان با شبکه بهداشت در برای پوشش حداکثری واکسیناسیون شده و برای واکسیناسیون کارمندان در ادارات مربوطه نیز اعلام آمادگی کرد.

بصیری مقدم همچنین از اعلام آمادگی شبکه بهداشت با همکاری هلال احمر در فرصت شب های قدر و حضور مردم در مساجد برای تزریق نوبت سوم واکسن خبر داد بر ارسال پیامک انبوه به مردم در خصوص ضرورت دریافت دز سوم واکسن تاکید کرد.

مدیر شبکه بهداشت افزود با توجه به اینکه تعداد زیادی از بازاریان دز سوم را تزریق نکرده اند برای پوشش حداکثری اصناف و بازاریان نیز اعلام آمادگی می کنیم و از اداره صمت و اتاق اصناف می خواهیم هرگونه کمک و راهکاری دارند ارائه دهند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان