[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، عصر پنج شنبه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان دیدار و درباره موضوعات حوزه فرهنگ و هنر و راهکارهای همکاری دو دستگاه گفتگو کرد.

رضا ثقتی در این دیدار با اشاره به گفتمان و رویکرد جدید دولت سیزدهم در حوزه فرهنگ و هنر و برقراری عدالت فرهنگی و تمرکززدایی، گفت: مردمی کردن فعالیت فرهنگی و هنری در دستور کار قرار دارد.

وی بابیان اینکه به دنبال ایجاد یک جبهه فرهنگی متحد با مشارکت همه نهادها و سازمان های انقلابی در استان گیلان هستیم، افزود: با توجه به اینکه سپاه یک نهاد انقلابی برخواسته از مردم است رویکرد مردم محوری حوزه فرهنگ و هنر را با همراهی سپاه محقق می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تأکید بر اینکه سپاه به فعالیت های فرهنگی و هنری ضریب می دهدف تصریح کرد: همیشه از همراهی های سازمان های تخصصی سپاه در حوزه های فرهنگی و هنری بهره مند بوده ایم.

وی با بیان اینکه سپاه بدون توقع و چشمداشت در حوزه ای فرهنگی و هنری اعتبار و منابع مالی هزینه می کند، ادامه داد: بسیاری از هنرمندان ارتباط بسیار خوبی با بسیج هنرمندان دارند.

رویکرد مردم محوری در فرهنگ و هنر با همکاری سپاه محقق می شود

در پایان این دیدار تندیس جشنواره رسانه ای ابوذر توسط رئیس بسیج رسانه استان گیلان به مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اهدا شد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان