به گزارش لنگرنیوز به نقل از سایت سپاه فجر استان فارس (تنویر)، سردار غلامحسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر (استان فارس) در جمع هادیان سیاسی سپاه فجر با بیان اینکه رسالت مهم امروز ما دفاع از انقلاب اسلامی است اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس سه اصل را مورد توجه قرار می دادیم، اولین نکته شناخت عناصر خودی است، ضرورتی که اگر به آن توجه نمی شد شکست حتمی بود. بر همین اساس سازماندهی، مدیریت و راهبرد در دستور کار قرار می گرفت.
وی با بیان اینکه اگر در دفاع از انقلاب اسلامی دشمن را نشناسیم  شبیخون خواهیم خورد افزود: دومین نکته در عرصه دفاع شناخت دشمن است. اگر در دوران دفاع مقدس شناختی از دشمن نداشتیم عبور از فاو در کربلای 8 یا عبور از جزایر درعملیات خیبر امکان پذیر نبود.
سردار غیب پرور اضافه کرد: در شناخت عناصر دشمن باید خط قائل شد بخشی از دشمنان اندکی مردانگی دارند که بگویند ما دشمن هستیم مانند غرب و آمریکا، اما دسته ای دیگر نقاب خودی بر چهره  زده اند و مرد هم نیستند که بگویند ما دشمن هستیم.
وی سومین اصل در دفاع از انقلاب اسلامی را شناخت هندسه و میدان نبرد دانست و افزود: امروز میدان نبرد پهنه انقلاب و جغرافیای ایران اسلامی است. به موقع و به اندازه عمل کردن لازمه دفاع از انقلاب اسلامی است.
فرمانده سپاه فجر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برخی ها مثل علی مطهری دشمن نیستند اما در خط دشمن حرکت می کنند گفت: آقای مطهری از کسانی حمایت می کند که تا مرفق دستشان به خیانت به انقلاب و مردم آلوده است. و باید به خیر خواه بودن اظهارات وی شک کرد.
سردار غیب پرور بیان داشت: میر حسین موسوی، کروبی و خاتمی نجس سیاسی هستند و تطهیر هم نمی شوند مگر اینکه در حضور مردم اظهار پشیمانی کنند.
فرمانده سپاه فجر با اشاره به حضور یکی از فتنه گران در روز 16 آذر در شیراز گفت: امروز دیگر شیراز، شیراز دوم خردادیها نیست. هادی غفاری یک مرده سیاسی است و مسئولین سیاسی باید نسبت به حضور این کوتوله سیاسی در شیراز آن هم به نام دانشجو و به کام برخی ها پاسخگو باشند.
سردار غیب پرور با بیان اینکه در استان بنا را بر مدارا و وحدت گذاشته ایم و کسی از این روش سوء استفاده نکند افزود: آنجایی که ببینیم فردی از خطوط قرمز عبور کرده، سربازان ولایت کوتاه نمی آیند و اقدامات انقلابی خود را انجام خواهند داد.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان