[ad_1]

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: هم اکنون ۱۴۷ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که در مقایسه با روز گذشته کاهش دو نفری داشته است.

وی با بیان اینکه تعداد بستری های روزانه نیز کاهش یافته است، گفت: در شبانه روز گذشته ۳۰ بیمار جدید در بیمارستان های گیلان پذیرش شدند.

مهرابیان با اشاره به وخامت حال ۳۲ بیمار کرونایی، افزود: هم اکنون ۳۳ بیمار کرونایی با شرایط بد در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های استان گیلان بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی و توجه به تکمیل نوبت های واکسیناسیون، اضافه کرد: در آخرین گزارش وزارت بهداشت از رنگ بندی های کرونایی گیلان از وضعیت قرمز خارج شد.

وی با بیان اینکه دو شهرستان ماسال و رودسر که پیش از این در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشتند در حال حاضر به ترتیب در وضعیت نارنجی و زرد هستند، ادامه داد: علاوه بر ماسال شهرستان رودبار که قبلاً نیز در وضعیت نارنجی قرار داشت تغییر رنگی نداشته است.

مهرابیان با اشاره به اینکه شهرستان های رشت، خمام، سیاهکل، لاهیجان و بندرانزلی از وضعیت نارنجی خارج و زرد شدند، تصریح کرد: آستارا، آستانه اشرفیه، املش، رضوانشهر، شفت، صومعه سرا، لنگرود، فومن و تالش همچنان در وضعیت زرد قرار دارند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان