[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فردین مهرابیان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شیوع کرونا در استان گیلان به کنترل نسبتا خوبی رسیده است، اظهار کرد: پس از گذشت دو سال از شیوع کرونا در گیلان با تلاش همه مردم، اصناف و کادر جهادگر درمان، روند شیوع کرونا در این استان علیرغم بستری شدن روزانه تعدادی بیمار کرونایی به یک ثبات نسبی رسیده است.

وی با اشاره شناسایی ۳۰ بیمار جدید کرونایی در استان گیلان گفت: بر اساس آمار در در شبانه روز گذشته ۳۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در گیلان شناسایی و بستری شده و این روند به طور روزانه در این استان ادامه دار است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از وخیم بودن حال  ۳۲ بیمار کرونایی در گیلان خبر داد و افزود: با بستری شدن ۳۰ بیمار جدید کرونایی در استان گیلان تعداد بستری جدید امروز تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در مراکز درمانی گیلان به ۱۴۷ نفر رسیده که حال ۳۲ نفر آن ها وخیم گزارش شده است.

 مهرابیان با اشاره به بستری شدن  هفت بیمار کرونایی در بخش ICU بیان کرد: امروز ۳۳ بیمار در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های گیلان بستری شدند که این امر نشان دهنده وجود چرخه کرونا در گیلان است که باید به آن توجه شود.

وی کاهش روند شیوع کرونا در گیلان را به معنای اتمام کووید۱۹ ندانست و تصریح کرد: از والدین و خانواده های گیلانی درخواست دارم با رعایت دستورالعمل های و مراقبت از فرزندان خود، به کاهش سریع تعداد بیماران در استان کمک کنند زیرا با کوچکترین غفلتی شاهد آغاز موج جدید در گیلان خواهیم بود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : کرونا

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان