به گزارش لنگرخبر، شهردار و اعضای شوری اسلامی شهر چاف و چمخاله طی دیداری با حجت الاسلام والمسلمین سعید نعیمی تهیه کننده و ابوذر روحی خواننده نماهنگ فاخر سلام فرمانده از ساخت این نماهنگ تشکر و از آنان تقدیر کردند.

شهردار چاف و چمخاله در این مراسم با بیان اینکه تولید کنندگان نماهنگ سلام فرمانده، تنها گوشه ای از ظرفیت های شهرستان لنگرود است، اظهار کرد: تولید و پخش این نماهنگ زیبا در وصف امام زمان (عج) و استقبال مردم از این نماهنگ، باعث شد تا شبکه ملی نیز برای پخش این نماهنگ در شبکه های سراسری تعجیل کند.

حسین ابراهیمی با بیان اینکه در ساخت این کلیپ ظرفیت های این شهرستان نظیر اماکن گردشگری و تفریحی نیز استفاده و در شبکه های ملی نیز پخش شد، گفت: عوامل جبفهه فرهنگی ماح که تاکنون چند نماهنگ زیبا را تولید کردند نشان دادند که با دست خالی هم می شود کارهای بزرگ کرد و ما نیز به عنوان متولیان فرهنگی اجتماعی نیز بر خود وظیفه می دانیم که از گروه های این چنینی کمک و حمایت کنیم.

حسن مهرخواه رئیس شورای اسلامی شهر چاف و چمخاله نیز با تقدیر و تشکر از عوامل جبهه فرهنگی ماح اظهار کرد: در تولید نماهنگ ها علاوه بر کار فرهنگی می توان ظرفیت های شهر را نیز به نمایش گذاشت و شهر چاف و چمخاله و شهرستان لنگرود نیز دارای ظرفیت های فراوانی در زمینه های گردشگری، تفریحی، مذهبی و غیره دارند و از عوامل جبهه ماح نیز درخواست می شود یکی از نماهنگ ها را در این شهر برای شهروندان اجرا کنند.

سلام فرمانده، رفیق شهیدم، کجایی فرمانده، دنیام با تو قشنگه (برای روز پرستار و حضرت زینب) از جمله نماهنگ های تولید شده توسط جبهه فرهنگی ماح است که در شبکه های سراسری هم اکنون در حال پخش هستند.

 



 

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان